kedd, május 28, 2013

Dupla32 és Snatch

Ma duplagolyós meló. Kicsit nehezítettem a feladatsoron, de az időt is növeltem:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Felvezetés @24-@24: (10, 10) clean; (10, 10) mp; (10, 10) c&p
  3. Összetett gyakorlatsor @32-@32: 5 sorozat, minden 4 percben kezdtem neki, a maradék idő pihi. Körön belül nincs golyóletétel:
             3 dupla clean
             3 dupla mp
             3 dupla clean and press
             3 dupla clean
             3 váltott kezes nyomás mindkét oldalra
             3 dupla clean
  4. Snatch: 5x(minden 2 percben 20-20 ismétlés, a maradék idő pihi)x@24, összesen 200 ismétlés
  5. Gripper: (5-5)x(kulcscsomó tartás, ameddig megy)
  6. SMR
Az öt @32-es körből a harmadikat felvettem. Itt már koncentrálni kellett, mert a golyókat egyre nehezebbnek éreztem. Az ötödiknél pedig féltávnál le kellett tenni egy fél percre, mert elfogytam :-)


A duplagolyós erőkör rész mindössze 20 perc volt, így még egy kényelmes tempójú 10 perces 200-as ismétlésű snatch befigyelt.
A mai edzést gripperrel zártam: egy kulcscsomót raktam az összenyomott szárak közé és addig tartottam, amíg ki nem esett.

Holnap szerda és pihinap.

4 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Jó!
Ami nekem szemet szúrt,hogy a váltott kezes nyomásoknál dülöngélsz rendesen,illetve a tartóban lévő könyököd eléggé eltávolodik a testedtől.
Szerintem ezekre érdemes odafigyelned!
De amúgy jó!

Sanyi, a fejlődőképes gyerek írta...

Hali!

Köszi a kritikus szemet!

Bizony dülöngélek (mondjuk szerintem annyira nem vészesen), mert igenyösen megnehezedtek a golyók, amire ideértem a gyakorlatsorral :-) Ezen remélem segít az idő: majd hozzáerősödöm ehhez a gyakorlatsorhoz.

A könyökre figyelni fogok!

Amúgy örülök ennek így is, mert bizony 12 dupla clean, 6 dupla nyomás és 3-3 egykezes nyomás - akkor csak féle :-) - van benne folyamatosan végrehajtva a két @32-es golyóval.

Idővel lesz szebb is (mert ízületre, izomzatra veszélyesnek nem mondanám egyik mozdulatot sem, sőt), mert bizony szeretek erőlködni is :-)

Névtelen írta...

Gratulálok ehhez a gyakorlatsorhoz! Bárcsak én tudnám ezt így végrehajtani a 24 kg-os golyópárommal!

Jánosi Tamás

Sanyi, a tesztgyerek írta...

Köszi! De azért még van rajta mit javítanom, főleg erőügyileg.