szerda, szeptember 28, 2016

Uszodai edzés

Késő délelőtti edzés:                       
  • APUP létra: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés volt, összesen 55 húzonc
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 8x(3 + 3), három percenként kezdtem neki, majd a végén visszavéve a súlyt 20-20 ismétléses sorozatot végeztem (3-4 nekirugaszkodásból lettek meg)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(3-3), majd 10-10, végül 30mp-30mp tartás, 10kg-os csökkentésekkel
  • Felhúzás: 4x10, 10x180kg volt a vége
  • Guggolás: 4x12, folyamatosan emelve a terhelést
  • „Világ körül”: 4x1x(2x20kg), az irányt sorozatonként váltva, kis pihikkel a körök között
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors, szinte meleg volt a víz
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 27°C, egész normálisan lehetett edzeni. Az első fél órában volt egy srác, de hamar elment, így jól tudtam koncentrálni az edzésemre. A szokásos program, alapgyakorlatok fogáserősítéssel. A végére még a „Világ körül”-t is be tudtam szorítani, mert aránylag hamar kész lettem a többivel. Jó kis edzés volt!
A vizes program végén ismét nagyon jó volt a kinti gyógyvizes medencében punnyadni: csak a vízcsobogást lehet hallani, hatalmas a csönd. A már hagyománnyá vált merülőmedencés ücsörgéssel zártam.

Holnap csütörtök.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdvözlöm!

Régóta olvasom a blogot, csak így tovább!
Érdeklődnék, hogy - mivel súlyokat nem ír - mennyinél tart a Rolling Thunder emelésben? Pl. a mai edzést milyen terheléssel végezte?

Tóth Richárd
Budapest

Névtelen írta...

Szia!

Valóban, lustaságból nem mindig írok súlyokat.

A mai edzés:

(3-3)x60kg
(3-3)x75kg, két felvezető sorozat bőven elég, hiszen már előtte jócskán edzek

Csúcssorozatok, cél az erő növelése:
3x(3-3)x90kg, a három sorozat között 2-3 percet pihenek, sorozaton belül nincs pihi

Erőállóképesség (szerintem ez a rész is bőven hozzájárul az erő fejlesztéséhez):
10x(1-1)x80kg, itt folyamatos végrehajtás van, csak mindig váltogatom a kart közben, de nem állok meg, amíg nincs meg a 10-10 karonként

Statikus tartás:
(30mp-30mp tartás)x70kg, ez nagyon kemény tud lenni

Szoktam a súlyokon variálni, van olyan edzés, hogy ugyanezt végzem, csak mindenütt 5kg-mal kevesebb a terhelés, de az csúcssorozat ismétlésszámain is változtatok, van amikor 5x(1-1), 5x(2-2), 10x(2-2), stb.

Remélem, adtam ötleteket! A Rolling Thunder-hez kitartás és türelem kell, no meg rendszeresség!

Névtelen írta...

Köszönöm!

Richard