hétfő, szeptember 26, 2016

Golyózás (15)

Elhatároztam, hogy az eddigi edzésnap - pihinap - edzésnap - pihinap - ... felosztás helyett hétfő - szerda - péntek lesz az edzésnap, miközben a golyózás - uszodai edzés váltogatása megmarad. Ezért lesz olyan hét, hogy két uszoda lesz egy golyózással illetve fordítva. A meló miatt kényszerültem rá erre, mert a kedd és a csütörtök nagyon melós nap, nem érek rá edzeni. A hétvégéket pedig edzésmentessé teszem, illetve ha nagyon szükségét érzem, akkor lesz ott csak edzés. Már ez elmúlt héten is így edzettem.

Ma golyós nap:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP:
    • 2x5x(@32-@32)
    • 1x5x(@36-@36)
    • 4x3x(@36-@40), sorozatonként cserélve a golyókat
    • 3x5x(@36-@36)
  • Snatch@24: 5x(20-20), a sorozatok között minimális pihikkel, összesen 200 ismétlés 9:48 alatt
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 2 sorozat: 20-20 egylábas vádli (20kg) + 2x45 méter farmerFG(40kg-40kg)
    • 2 sorozat: 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás) + 1 perc hídtartás
    • 3 sorozat: Wrist Roller@40 3 tekerés befelé, itt pihentem a sorozatok közt 1 perceket
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Sikerült 4 sorozatot 3 ismétlésekkel kitolni a @36-@40-es aszimmetrikus golyópárral, sorozatonként cserélve a golyót. Érdekes, hogy ha a jobb kézben van a @40-es, balban a @36-os, akkor nagyon munkás a meló, fordítva pedig szinte repülnek felfelé. Pedig a jobb karom kicsivel erősebb. Valszeg ebben a duplagolyós nyomásban az ellentétes oldal izomzata is dolgozik.
Levezetésnek nyomtam még 3x5 MP-t a két @36-os golyóval.

A lihegtetős gyakorlat ma szakítás volt. Legutóbb augusztus közepén szakítottam, de a standard 200 ismétlést 10 perc alatt most is simán teljesítettem. Mondjuk meg is lihegősödtem benne rendesen :-)

A kötelezőkkel zártam. Plusz gyakorlatként beraktam a Wrist Roller-t is, összesen 9 tekerésre. Kell a csuklóerősítés.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: