hétfő, április 22, 2019

Uszoda edzéssel

Uszodai kirándulás (tényleg, mert gyalog mentem-jöttem, 25-25 perc séta):
  • Bemelegítés, gimnasztika
  • Combfeszítő gép + Tárcsaforgatás: 6 sorozat
  • Lábtoló gép + "világ körül" gyakorlat: 3 sorozat
  • Állóvádli + Gripper(CoC2): 3 sorozat
  • Felhúzás: 3 sorozat
  • Úszás: 30 hossz gyors (szokásos módon megállás nélkül)
  • Gyógyvíz: 15 perc punnyadás
  • Hidegvizes merülő: 5 perc reszketés 😀
Alsó végtag, azaz majdnem egy rendes lábedzés fogáserősítéssel párosítva. A lábas gyakorlatoknál 12-20 ismétlésekkel dolgoztam. A tárcsaforgatásnál 3x(10-10)x20kg,  iletve 2x(10-10)x25kg volt az adag. A "világ körül"-nél 2 db 15 kg-os tárcsát fogtam össze és egy sorozaton belül 12 fordítás volt jobbra, majd rögtön ugyanennyi vissza. A grippernél egy sorozat 10-10 koccintást jelentett a CoC2-vel.
Nagyon párás volt a teremben a levegő, olyan érzésem volt, mintha szaunában edzettem volna. Ömlött rólam a víz. Ez volt a mai plusz nehezítés az 50 perces sétán felül 😀.
Edzés után úsztam, gyógyvizeztem, majd lehűtöttem magam a szauna merülőmedencéjében. Szaunázni nem volt kedvem, elég volt az edzés...

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: