szombat, szeptember 27, 2008

Power-A

Az edzésbeosztásom kissé felborult ezzel a kettlebell őrülettel. Az eddigi
  1. Has + Hát
  2. Pihenő
  3. Mell + Bicepsz + MetCon
  4. Pihenő
  5. Has + Comb + Vádli
  6. Pihenő
  7. Váll + Tricepsz + Csuklya
  8. Pihenő
  9. Vádli +  MetCon-A + MetCon-B
  10. Pihenő

beosztás helyett a következőt alakítottam ki:

  • Hétfő:        Pihenő
  • Kedd:         Kettlebell
  • Szerda:      Has + MetCon (általában súlyzó nélküli)
  • Csütörtök: Kettlebell
  • Péntek:      Pihenő
  • Szombat:   Power-A
  • Vasárnap:  Has + Power-B + Metcon

Erre azért volt szükség, mert a keddi és csütörtöki Kettlebell kezd nagyon durvulni, azaz ha az ember komolyan végigcsinálja a gyakorlást, majd az óra végi edzést, akkor bizony eléggé elfárad. A másik ok az, hogy a tanulást és a megfelelő gyakorlást gátolja, a fáradság megléte (amit esetleg egy előző napi kemény súlyzós edzés okozna)!

A hét végi súlyzós edzéseket teljesen lecsupaszítottam, csak összetett, alapgyakorlatokat végzek Hát-Láb-Mell-Váll vonulaton. Karra külön nem edzek, illetve nem végzek semmilyen izoláló gyakorlatot. Törekszem a nagy súlyokra - természetesen GURTNI NÉLKÜL.

Ennek megfelelően a mai edzés:

  1. Orosz + kézisúlyzós Bemelegítés
  2. Felhúzás: 4,5,6x210kg  (A végére belejöttem)
  3. Döntött törzsű evezés francia rúddal: 10x130kg, 8x140kg, 6x150kg 
  4. Guggolás: 20x100kg, 2x20x120kg
  5. Ülő vádli: 4x12x60kg
  6. Nyújtás

Jó volt! Nagy súlyokat tudtam használni, élveztem, szinte ki voltam éhezve a súlyokra. A vádlit nem fogom elhagyni, mert az bizony egy gyenge pont. Bár érdekes módon, amikor elkezdtem, szinte azonnal fájt, görcsölt. Úgy látszik, a felhúzás, evezés, guggolás keményen meggyepálta!

A gurtni abszolút nem hiányzott, valahogy ad egy pluszt, hogy  nem használom: minta máris vastagodna az alkarom  - lásd tegnap esti kártyatépés. Ma reggel egyébként egy 274 oldalas fizikai képletgyűjteményt téptem el... 



Nincsenek megjegyzések: