csütörtök, június 13, 2013

Csütörtöki @36

Ma kora este jött el az idő egy kis kinti edzésre. A múlt vasárnapi gyakorlatsor volt ismét terítéken, de most sima C&P létrák voltak, összesen szintén 90 ismétlés, de akkor 30 nyomás és 60 felvétel, most 45 nyomás és 45 felvétel és az időre is figyeltem:
  1. Bemelegítés
  2. Felvezetés: pörgetések a @16-os golyóval, felvételek és nyomások a @36-os golyóval
  3.      
  4. Dupla Clean&Press létra: (5-5-5)x(@36-@36), minden teljes létra befért 7 percbe
  5. Snatch: 10x(minden percben 5-5 ismétlés)x@36

  6. Levezetés: csüngtem a hinta igenyösen vastag csövén
A három létra összesen szűk 21 perc volt, aztán következett a 100 szakítás a @36-os golyóval. Itt is variáltam: most minden percben egyszerre dúrtam le az 5-5 ismétlést, míg a múltkor minden 30 mp-ben volt 5 ismétlés.
Kicsi lógtam még edzés végén és jöhetett a megérdemelt rántotta.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: