hétfő, október 31, 2016

Duplagolyós meló (23)

Golyós nap. Eredetileg uszoda lett volna, de tele a város vendéggel, nagy az esély, hogy az uszodában is nyüzsi van. Így inkább a golyózást választottam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • (DuplaC&P + See-Saw press) létra: (3-3-3)x(@36-@36), összesen 18 felvétel + 18 nyomás + 18 fűrészelős nyomás szűk 20 perc alatt
  • Sig Klein @32-@32 padlóról indított: 14 felvétel és nyomás 3:01 alatt
  • Vegyes bazár: 3 sorozat, folyamatos végrehajtás, pihi nincs, csak amíg helyszínt váltottam:
    • Wrist Roller (3 tekerés befelé)@48
    • egykezes evezés (10-10)@48
    • farmerjárás (100 méter)x(40kg-40kg)
    • egylábas vádli állva (20-20)x20kg
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 2 hosszú kör nagy pihikkel
Ennyike. Az erőrészben létráztam. Egy létrafok: felvettem a két @36-es golyót, kinyomtam őket, majd visszaengedve egy fűrészelős nyomást hajtottam végre, aztán leraktam. Ebből három 3-as létrát toltam végig, szűk 20 perc alatt meglettem vele.
Levezetésként Sig Klein kihívás: 14 padlóról indított felvétel és nyomás a két @32-es golyóval. Majdnem pont három perc alatt lett meg. Jól meglihegtetett, ami nem is csoda, hiszen ekkor már túl voltam a @36-os melón.
Vegyes bazárral zártam, jó kis feladatsor volt a hátizmokra és az alkarra kihegyezve. Edzés végén volt időm szaunára, hiszen ma nem kellett rohanni sehová. Két kört mentem, kivételesen nem egyedül ücsörögtem, lehetett beszélgetni. Kellemes volt.

Holnap kedd és szauna szeánsz!

Nincsenek megjegyzések: