vasárnap, február 20, 2022

Súlyzók

Ez még egy szombati edzés, nem értem rá rögzíteni, úgyhogy most röviden:

  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 5x5 (kétféle fogást váltogattam) + minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 5x(5-5)x(42,5kg), majd FG nélkül (20-20)x45kg
  • Lehúzás csigán: 5x15x(összes ki lap), 5 féle fogással illetve rúddal
  • Csigás letolás kötéllel súlylétrában: (10-10-10 két lappal emelve a terhelést), 3 létra
  • Scott-pad kézisúlyzóval: 3x(2x10 - 2x10)x(kis súlyzó, már nem emlékszem), az első 10 normál fogás, második 10 kalapácsfogás
  • Lépcsős farmer + Térdemelés függeszkedve: (3x20 lépcső)x(@24+@28) + 10 térdemelés, 3 kör
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), FG-s 2x30mp, normál 2x60mp, minden sorozat között 30mp pihi
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Gyors edzés a szokásos gyakorlatokkal.

Egy érdekesség volt: egy jókötésű helyi srác hátedzést tartott, elsőnek 25 kg-os tárcsával húzódzkodott (olyan 80 kg-os testtömege lehet), majd jött kézisúlyzóval evezni. Mellettem dolgozott a 40 kg-os súlyzóval 10-12 ismétlésekkel. Közben figyelt és láttam tekintetéből, hogy büszkeséggel tölti el, hogy én csak 5-5 ismétléseket végzek (igaz kicsit nagyobb súlyzóval). A harmadik sorozat pihenőjében a másik FG-t ráraktam a súlyzójára. Nem bírta a padlóról felvenni, hogy elkezdje a sorozatát :-)

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: