vasárnap, június 19, 2022

Húzások

Igazi forró nyári nap, 30-31 fok. Ilyen meleg azért nagyon ritkán szokott itt lenni, most is csak vasárnapra írták. Holnap pár fokot csökken.

Edzésügyileg húzások, azaz kivettem a nyomó gyakorlatokat illetve egyberaktam az eddigi függőleges és vízszintes húzásokat. Kell egy kis frissítés az edzésmódszerben:

  • Húzódzkodás: 6x5
  • Evezés rúddal: 6x5x90kg
  • Egykezes FG-s evezés: 6x(5-5)x42,5kg
  • Lehúzás csigán mellhez: 3x10x(összes kis lap + 1 nagy), egy kis mennyiségi meló
  • Vállvonogatás rúddal (széles fogás): 6x5x90kg
  • Snatch@20: 5x(15-15), minden két percben kezdtem neki
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp), pihi nincs
  • Szauna Bettivel: 2 kör kristály, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Testépítő jellegű edzés. Egy darabig most ez lesz, pontosabban előtte egy hét próbát tolok ebben új felosztásban, aztán úgyis kimarad jó pár nap edzésügyileg.
Tetszett! Nem voltak nagy súlyok: sok 5 ismétléses sorozat, olyan terheléssel, amivel még simán menne +2 ismétlés is. A végén egy kis lihegtetős, de ott is csak a @20-as golyót lóbáltam. Minden gyakorlatnak 2 percenként kezdtem neki, így a szakítással együtt bő egy órás meló volt. Aztán jött Betti és irány a szauna.

Lépcsőzés egyáltalán nem volt, annak a húzódásnak rendbe kell jönnie, felesleges erőltetni.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: