csütörtök, november 23, 2023

Lion Fitness: K, Cs, Szo

Magyarországon vagyunk vasárnaptól vasárnapig. Az RB Fitness utódjában a Lion Fitnessben mozgolódtam pár napot.

Kedd:

  • Csigás lehúzás: 6x5, emelkedő terheléssel (felvezetés)
  • Húzódzkodás: 4x(3, 5, 8), négyféle fogással, összesen 64
  • Smith-keret (lent megállított nyomás) + Evezés FG-s kézisúlyzóval: + (15-15)x40kg, öt sorozat
  • Melltámaszos evezés gépen: 10x(50kg-50kg), öt sorozat
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • Hasprés gépen: 3x20x
Ennyike.
Mennyiségi létrás húzódzkodás, saját testsúllyal. Itt négyféle fogásra van lehetőség, ki is használtam. Nyomás-evezés párossal folytattam. Mivel itt csak 40kg-os a legnagyobb kézisúlyzó, ezért ráraktam a Fat Grips-et: de még így is 15 ismétléseket tudtam húzni vele. Találtam egy ülő melltámaszos evezőgépet, ott is volt még öt sorozat. Egy kis hasprogrammal zártam.

Csütörtök:
  • Csigás lehúzás: 6x5, emelkedő terheléssel (felvezetés)
  • Húzódzkodás + Dobozra lépés (34 inch): 5 + (10-10), tizenkét sorozat, a húzoncnál négyféle fogás
  • Kalapácsos bicepsz kézisúlyzóval + Csigás lenyomás rúddal: 5 + 5, hat sorozat, emelkedő terheléssel
  • FG-s kézisúlyzós farmer: (30 méter)x(2x40kg), három sorozat, roppant nehéz volt
  • FG-s kézisúlyzós tartás: (30 mp)x(2x40kg), három sorozat
  • Snatch: 3x(20-20)x@24, félperses pihikkel
Ennyike.
Öt ismétléses húzoncok dobozra lépéssel. Eléggé lihegős lett, szokatlan volt ilyen magasra lépkedni. Jó lenne otthonra is egy ilyen doboz. Pár sorozat kar szuperszett követte, majd nyílt fogáserő. Azért sokkal nehezebb FG-vel menni, mint csak ácsorogni vele.
A levezetés 120 szakítás volt: találtam a teremben egy 24 kg-os golyót. Ez a legnagyobb, kisebb sok van. Nem tudom hová lettek a nagy golyók, de mindegy.

Szombat:
  • Csigás lehúzás: 6x5, emelkedő terheléssel (felvezetés)
  • Húzódzkodás + Snatch: 6 + (10-10)x@24, kilenc sorozat (a húzoncban háromféle fogás), összesen 54 húzonc és 180 szakítás
  • Melltámaszos evezés gépen: 6x(75kg-75kg), hat sorozat
  • Bicepsz kézisúlyzóval Scott padon + Köteles lenyomás csigán: 10-12 ismétlések 6 sorozatban
Ennyike.
A csütörtöki dobozra lépegetéstől nagyon komoly izomlázam lett, így ma szakítás volt a lihegtetős. Húzódzkodással párosítottam össze, azért adta az ívet. nagy súlyú hátgépes evezés követte, majd egy kis izolációs bicepsz-tricepsz.

2 megjegyzés:

Boaboa írta...

Nagyra értékelem az írásaidban megnyilvánuló szenvedélyt és lelkesedést. Szép munka!

Sanyi gyerek írta...

Köszönöm!