szombat, november 29, 2008

Power-B


Ma ebéd után a szív győzött az ész felett: átmentem edzeni, nem bírtam kivárni a vasárnapot:

  1. 2 Haskör: 3x(5 gyakorlat)x20 ismétlés + Bemelegítés
  2. Felhúzás: 6x210kg, 6x220kg, 6x200kg
  3. Nyomás ferde padon: 4x10x80kg, 4x100kg
  4. Clean: 10x@24 egy illetve két golyóval, 2x5x@40
  5. Mellcsiga: 2x14x4lap
  6. Nyújtás

A haskörök után felhúzás következett. Keményen éreztem a tegnapi evezést, húzódzkodást, ezért inkább biztonsági edzésre mentem, csak amennyi jól esett.

A ferde pados nyomásra elfogyott az erő. A tegnapi kemény váll és a mai felhúzás után csak 4 ismétlés ment 100kg-ból, ezért gyors döntés után levettem 80kg-ra és abból nyomogattam frankón kivitelezett 10 ismétléseket és utána szuperszettbe cleaneket raktam. Először csak 1 majd egyszerre 2 @24-gyel, ezek után a @40-nel is mind bal, mind jobb kézzel. Kellemes volt utána megint aláfeküdni a rúdnak...

A precízen végrehajtott 10 ismétlések után jól esett 2 sorozat nyújtó jelleggel vlgrehajtott mellcsiga, csak úgy dagadtak az erek a váll és mellizmokban.

Sajnos a jobb térdfeszítőnél ismét éreztem egy pici húzódást - valszeg rásérült az előző még nem 100%-os húzódásra - úgyhogy innentől kezdve 3-4 hét szigorú megtartóztatás! Maga a sérülés a kitörés gyakorlásánál keletkezett, a múltkor pedig a pörgetős guggolásnál. Felhúzásnál abszolút nem éreztem.

Most intenzív pihenés következik, mert kicsit túledzettnek, fáradtnak érzem magam. (Mostanában sokat kell melózni, miközben kevés az alvás, az edzéseket ellenben rendesen meghajtom, stb.)

Ma kaptam egy nagyon jó könyvet: Deli Levente - Stretching. Magyar nyelven, jó magyarázó ábrákkal.
Jobb későn, mint soha! Egy veterán testépítő-golyósra bizony ez ráfér, hogy A-Z-ig mindent a szájába rágjanak. Most ezt tanulmányozom, innen lesz felépítve az edzés végi nyújtóprogram. Azaz ez is előlép fő résznek. He-he, ahogy idősödöm, a tényleges edzés egyre kevesebb, miközben a bemelegítés-nyújtás egyre több. Ez van, de ez így helyes.

Nincsenek megjegyzések: