vasárnap, november 09, 2008

Power-B

Először is a blog kis szövegszerkesztője nem jön be a formázási parancsikonokkal. Ezért kénytelen vagyok HTML-ben írosgatni, hát elég gáz... Na mindegy. Ma a 24-es golyóm is elkísért a terembe, ugyanis egy kis golyós Metcont terveztem az edzés végén:
  1. Bemelegítés + 3x20 swing
  2. Húzódzkodás: 20, 10x15kg, 2x6x25kg, 2x(3+3)x35kg, 6x25kg, 10
  3. Állva nyomás: 10x62,5kg, 4x5x72,5kg
  4. Metcon-1: 3x(2x(5 katonai nyomás ballal, jobbal + 10 egykezes swing ballal, jobbal))@24kg
  5. Metcon-2: kétkezes swing 15x(15/15)@24kg
  6. Nyújtás
A kezdeti swingek - kétkezes, egykezes - alatt a tulaj érdeklődve figyelte, vajh mikor repül ki a kezemből és töröm be a tükröt, szakítom át a falat, stb. Nem került rá sor. Meg is nyugtattam utánna, hogy az alap swing mozdulatnál elég kicsi az esélye a golyó kiejtésének. A pörgetős verziókat meg nem mertem mutatni neki, mert azok bizony nem mennek olyan magabiztosan...

A húzódzkodás és a katonai nyomás szuperszettben ment volna, de közben egy régi gyúrós kérdéseivel bombázott a golyózással kapcsolatban. Ezért "picit" több pihenők lettek, mint az a szuperszetnél szokás. Inkább két gyakorlat párhuzamos végzésének nevezném az edzésnek ezt a részét :).
Maguk a gyakorlatok jól mentek. A nyomásnál nem akartam nagyobb súlyra menni, inkább maradtam az 5 ismétléseknél, de azt aztán keményen beleállva, izomból. A múlt hetihez képest azért csak ráraktam 2 x 1,25kg = 2,5kg-ot. A húzódzkodás is frankó volt.

Következett egykezes katonai nyomás: 5-5 ismétlés, majd rögvest 2x10 egykezes swing. (Csak hogy ne kössön be a törzs ebben a nagy feszítgetésbe...) Ezt megismételtem még egyszer. Utána pihi. Ennek a duplának háromszor estem neki. Az utolsóban ballal már elég nehezen mentek a nyomások, az a vállam bizony gyengébb. Ha lesz picivel nagyobb golyóm (@32, már gyűjtök rá), vagy egy másik @24-gyem, akkor egy darabig ezeket a nyomásokat veszem majd fő gyakorlatnak és csak utána jön a rudas nyomás.

Befejezésül 15 körben végeztem 15/15-ös kétkezes swinget a @24-gyel. Eleinte 11 ismétlés simán kiment, a vége felé be-be csúszott 10-es is. Jól ment, nem is igazán fulladtam ki a végére, persze azért jó volt hallani a gymboss vége jelét. Ez a rész hasonlított a Gabival az egyik óra végén végzett közös swingekre, csak ott 10 kör volt felváltva. (Úgy számoltam, hogy ez kb. 15mp lehetett, ezért raktam 15/15-nek be!) Következőleg 20 kört szeretnék ebből, de majd egyeztetek Gabival ez ügyben. (Így is jó, de lehet, hogy egykezesben kellene, vagy nagyobb ismétlésszámba menni a kétkezesben)

Az egész edzés nagyon jól esett, még a térdem kis duzzanata is mintha lejjebb ment volna. A golyót a teremben hagytam, mert most már aktívan be szeretném vonni az edzés végi Metconokba. Persze leláncoltam az egyik géphez (a tulajok engedélyével), nehogy a fiatal bikák önmagukban és a teremben valami kárt tegyenek vele: a 15 évvel ezelőtti önmagamra visszaemlékezve...

Nincsenek megjegyzések: