csütörtök, november 13, 2008

Félórás edzés


Tegnap - szerda - este átvittem Betti golyóját is a terembe és az időközben beszerzett lánccal és lakattal egy másik helyre pakoltam őket. (A tulajnak is adtam egy kulcsot, a biztonság kedvéért).
Ha már ott voltam akkor egy gyors golyós bemelegítés után - amely során persze megint csak nem kerülhetem el egy régi bodys érdeklődő kérdéseit - tartottam egy kis erőállóképességi edzést:

  1. Angie mértékadó: 10:58
  2. Egykezes swing: 12x10@24, olyan 20-25 mp-s pihenőkkel (nem volt nálam gymboss)
  3. Katonai nyomás: 2x(10bal-10jobb)@24
  4. Pincérnyomás: (5bal-5jobb)@24
  5. Két golyós nyomás egy kézzel (3bal-2jobb)@24+@8 (ballal is kiment 2-szer)

Az Angie-t már rég csináltam, gondoltam egy kis esti pörgetés nem árt! Jó kis edzés volt, az egész nem volt 35 perc sem, de kellemesen elfáradtam.
Annak meg különösen örültem, hogy ballal is kiment a két golyóval - a kettlebelles órán egyszer sem sikerült -, bár Bettinek gumis @8-asa van, ami azért egy kicsit jobban tapad, mint a sima lakkozott.


Mellékesen egész jól megy a HTML kódokkal a szövegszerkesztés, mert a szerkesztő azóta sem jön be a kényelmi funkciókkal. Sebaj!

Nincsenek megjegyzések: