hétfő, augusztus 29, 2016

Duplagolyós meló (8)

Délutáni edzés. A teremben alig voltak, a tornaterem egyik végében egyéni gyógytorna, én a másik végében golyóztam:
  • GridX + Bemelegítés: 15 perc
  • DuplaCP@36-@36 + Húzódzkodás: 8x(3 + 3), a duplacp minden ismétlése földről indult 
  • See-Saw press@32-@32: 5x(5-5)
  • DuplaSwing@24-@24: 5x20, másfél percenként kezdtem neki
  • Vegyes kötelező (folyamatos végrehajtás, pihi nincs)
    • 3 sorozat: 20-20 egylábas vádli állva + 40 méter farmerFG(40kg-40kg)
    • 3 sorozat: 10 lábemelés függeszkedve fejhez + 10-10 dobozra lépés (legmagasabb állás)
  • Függeszkedés: 1 perc
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Az erőrészben most duplaC&P volt a két @36-os golyóval, úgy, hogy minden ismétlést a padlóról indítottam: letettem a golyókat egy nyomás után és újra felvettem. Ez számomra egy jó kis teljes testes terhelést adott, így a húzódzkodásban csak 3 saját testsúlyos ismétlést raktam vele párba.

Amúgy is a jobb könyököm belső oldala nyomásérzékeny, a húzódzkodás vastag rúdon pedig pont ezt a részt terheli. Van is sejtésem az okáról: a számítógép előtt ülve - mostanság sokat kellett ott ücsörögnöm - az egér használata okozhatta, mert egerezve, a csuklóm alá van támasztva, de az alkarom a levegőben lóg és érzem, hogy állandóan feszülnek közben a belső oldalon lévő szalagok. A bal oldalon semmilyen probléma nincs. Azaz nem edzésbeli ok, de a kezdeti fájdalmat (és gyulladást) aztán az edzés tovább fokozhatja. Ezért kicsit óvatosabbra veszem a húzódzkodást, ugyanis annál érzem.
Modern betegség...

Nyomkodtam még a @32-es golyópárt, majd lóbáltam a @24-es párt, végül a kötelezőkkel fejeztem be. A Fat Gripz-es farmer nagyon ment, lazán vittem 40 méteres távokat a két 40 kg-os kézisúlyzóval.

Egy kör szauna a legvégén, még szundítottam is egyet a szaunapihenő csöndjében. A kutya sem jár a teremben szaunázni.

Holnap kedd.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Sanyi!Érdeklődnék hogy nincs véletlenül egy felesleges golyó alá való gumiszőnyeged amit eladnál? Vagy esetleg tudnál tanácsot adni hol lehet ilyet venni? Köszi előre is....


Üdv: létrázós vízpocsékoló jani szomszédból... :)

Sanyi, a nagylelkű írta...

Hali!

Két 50x50 cm-es nagyon vastag gumilapom van, de csak az egyiket használom (a teremben az éppen használt golyók alá szoktam rakni, védve ezzel a padlót). A másikat neked adom. Régen - amikor a panelben edzettem - szintén ezeket használtam.

Nézd meg, ha kell viheted.