szombat, augusztus 27, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda. Jó sokan voltak, de az egész városban sokan vannak, utolsó kánikulai hétvége. Ráadásul ma délelőtt futóverseny is volt a repülőtéren és minden résztvevőnek ingyen belépőt adtak az uszodába. Szóval rég nem látott nyüzsi:
  • APUP gyakorlós: 10x5, majd még 10x5 a fekvenyomás sorozatai között. Összesen 100 ismétlés
  • Fekvenyomás: 10x3
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Felhúzás: 20kg-os lépésekkel, 2 ismétléssel fokonként fellépkedtem 200 kg-ig, majd 3x5x150kg
  • Guggolás: 5x10, kicsi súlyok
  • Úszás: 30 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 33°C volt. A fekvenyomás-evezés párosból kihagytam az evezést, mert a teremben is többen voltunk, nem volt pofám két rudat is lefoglalni. Mondjuk nem is hiányzott.
Mivel nem volt rudas hát gyakorlat, ezért a Rolling thunder után egy kis felhúzást raktam be. Fellépkedtem dupla húzásokkal 2 mázsáig, majd húztam még három sorozatot 150 kg-ból. Guggolással fejeztem be. Évszázadokkal ezelőtt volt utoljára, nem is mentem benne komoly terhelésre, inkább csak magát a mozdulatot gyakoroltam.
A szokásos vizes programmal fejeztem be.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: