szerda, augusztus 10, 2016

Uszoda edzéssel

Déli kirándulás az usziba:
  • APUP: 12x5 húzonc elszórva az edzés folyamán
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 3x(5 + 5) piramisban, majd visszavéve a súlyt 2x(10 + 10)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(1-1), majd 10-10, végül 30 mp - 30 mp tartás
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: maximális ismétlésszámra, 5 kg-os csökkentésekkel, 30kg - 25kg - 20kg-os kézisúlyzó párokkal, pihi nélkül
  • FG-s evezés rúddal: 3x12
  • Úszás: 35 perc folyamatos gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. Edzőtábor nincs, a helyi úszóegyesületnek is szünidő van, így mindössze páran voltunk. Frankón végigvittem a Bombával egy kellemes súlyzós edzést és az utána következő vizes programot.

Az APUP program 4. napját szétszórtam az edzés folyamán, de mivel tudtam, hogy biztos nem jön ki 20 sorozat, ezért 5 ismétlésekkel nyomultam. 12 sorozat fért bele a súlyzós részbe.

A kézisúlyzós FG-s evezést elhagyom, mert már 20 feletti ismétlésszámot tudok a 30 kg-os súlyzókkal. Helyette egy rudas evezést raktam be. Elég is volt az edzés végén 3x12-t húzni belőle, pedig csak 70 kg-os volt a terhelés. Lassú végrehajtás, minimális lendület. A Rolling Thunder-es rész egyre keményebbé válik, utána már nem akarom nagyon terhelni a fogást. Úgyhogy olyan 70-80 kg-os lesz itt a súly egy darabig.

Az úszás után gyógyvizes punnyadás volt (csak 10 percig bírtam, engem nagyon álmosít a gyógyvíz), a tegnapi szauna szeánsz után nem vágytam a szaunába. No meg a termi edzésen is igenyösen dőlt rólam a víz. Nem akartam magam tovább terhelni a meleggel.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: