csütörtök, augusztus 18, 2016

Egy kis vegyes bazár (5)

Ma nem volt tervben edzés, de mivel Betti csoportos kettlebellre volt hivatalos, én is elkísértem és egy könnyű mozgást toltam le amíg tartott az órája:
  • Termi kerékpár: 30 perc, egy kényelmes 130 körüli pulzust tartva, közben beszélgettem a túrázásról egy helyi rajongóval
  • Snatch@24: 5x(20-20), minden kör után 1 perc pihi, összesen 200 ismétlés
  • MP@24: 3x(10-10), minden kör után 1 perc pihi, összesen 60 ismétlés
  • Függeszkedés: 90mp
  • Grid + nyújtások: 10 perc, nem vittem a GridX-et, itt egy puhább és hosszabb testvére van
  • Szauna: Bettivel 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Egy könnyű nap, semmi erőlködés. Végig a zöld @24-es versenygirjával melóztam. Egyre jobban tetszik ez a golyó. A végén egy jót szaunáztunk.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: