csütörtök, május 04, 2017

5x5 és kunsztok

A mai edzés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMp(@36-@36): 5x5, 4 felvezető sorozattal
  • Húzódzkodás:  5x(+20kg), 5x(+22,5kg), 5x(+25kg), 4x(+27,5kg), 4x(+30kg), majdnem 5x5
  • Egylábas vádli 40kg a kézben + Lábemelés függeszkedve fejhez + Gripper(CoC 2.5): 3x(20-20 + 10 + 5-5)
  • Kártyatépés: dupla magyar (64 + 2 pótlap)
  • Serpenyőtekerés: egy elég nagy serpenyő, otthonról lett leselejtezve
  • Szegtörés: 2x(7x180), a 7x200-as szeg 180 hosszúra flexelve
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: egy hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Egy klasszikus 5x5-ös nap, bár a húzódzkodásban csak 23 ismétlés jött össze, de mentségemre legyen mondva, hogy elég bátran lépkedtem felfelé közben a terheléssel, azaz nem ugyanazzal a súllyal volt 5x5 ismétlés.

A kötelezők után egy kis fogáserős rajolás következett. Kártyatépés már nagyon régen volt, de azért ezt nem lehet elfelejteni, pláne, hogy ha van hozzá erő is...

A serpenyő már régebben le lett selejtezve, de mindig elfelejtettem behozni a terembe. Bemelegítés nélkül meg nem mertem otthon nekiesni.

A szegtörésben új mérföldkőhöz érkeztem, az eddigi 7x200-as szegekről a 7x180-as méretre léptem. Egy helyi sráccal 5 kg (kb 80 db) 7x200-ast levágattam 180-as méretre. Ez a vörös szög hosszúsága, csak az 7.9 mm átmérőjű. Ez meg csak 7 mm. Kettőt hajlítottam és törtem el, egyet pedig egy edzőtárs meghajlított. Azt úgy is hagytam.

Sajnos későn jutott eszembe, hogy fotózzak, ezért ekkor a kártya már a kukában volt...



Ezzel a kis molyolással el is ment az idő, külön ballisztika már nem volt, helyette egy hosszú kör szauna (mindkettőben jól meg lehet izzadni...).

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: