péntek, május 19, 2017

Nyomás-evezés és Görner

A mai meló:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Egykezes evezés golyóval: 5x(5 + 10-10), felvezetéssel
  • Duplagolyós Görner(@24-@24) létra: 5x(1G-2G-3G), 30 láncszem (30 snatch, 30 mp, 30 c&p)
  • Egylábas vádli + Dobozra fellépés: 3x(15-15 + 15-15)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A nyomás-evezés párosban visszavettem az egy sorozaton belüli ismétlésszámot (nyomásban 8-8 helyett 5-5, evezésben 16-16 helyett 10-10), de 5 sorozatra toltam fel a mennyiséget. Így az összes ismétlésszám szinte ugyanaz maradt, miközben jóval pörgősebbre tudtam venni a figurát, hiszen minden sorozatban bőven a maximális ismétlésszám előtt abbahagytam a melót.

Az erőállóképességi rész duplagolyós Görner-létra volt, de most nem 3 db 4-es létra, hanem 5 db 3-as. Ez is pörgősebb, hiszen 3 nekikezdéssel több van, de nincsenek benne 4-es létrafokok, ami azért már nagyon fogós tud lenni az edzés végén. Bele is szoktam sülni, sokszor két részletben kell letolnom a 4. létrafokokat.
Simán belefértem 20 percbe a Görnerrel és megvolt az összesen 30 láncszem. Jó kis meló!

Egy kis vádlival és dobozra fellépéssel zártam, no meg egy frankó szaunával. Még be is aludtam a pihenőben, annyira nyugis volt a légkör.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: