kedd, május 30, 2017

Utolsó edzés és búcsú

Ma volt az utolsó edzésem az RB Fitnessben. No nem azért, mert összerúgtam velük a port, hanem mert kis családommal együtt máshol verjük fel a sátrunkat.
2014. február 2-án edzettem ott először. Nyaranta kiköltöztem ugyan a golyókkal a kertbe, de ősszel, télen és tavasszal ott voltam. Nagyon megszerettem ezt a kis termet: tisztaság, jó hangulat, szauna a bérletben, saját tornaterem, ahol délelőttönként szinte egyedül voltam. Felejthetetlen szauna-szeánszok, ahol egy többszörös bajnok tartott felöntéseket. Segítőkész pultosok, kulturált sporttársak, szóval frankó. De a család lépett és a terem meg itt marad. A golyóimat azért viszem :-)

Csak egyet nem, a @48-as golyótól elbúcsúztam: egy termi srácnak adtam el. Mellesleg ő egymás után több ismétlésben szokott töröközni a @48-as golyóval (asszem bal-jobb oldalon 3 párt végez egymás után), szóval jó helyre került, használva lesz. Nekem meg már annyira nem kell, igazi golyós gyakorlatokhoz ritkán szoktam elővenni, zömmel egykezes evezést végeztem mostanság vele, no meg vádliztam. Úgy vagyok vele, hogy a direkt golyózáshoz elég a @40-es is. Így eladtam. Legalább nem kell cipelni...

A mai menü:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás@36 + Húzódzkodás:
    • 2x(5x@24 + 5)
    • 5x@32 + 5x(+10kg)
    • 5x@36 + 5x(+20kg)
    • 5x@36 + 5x(+25kg)
    • 5x@36 + 5x(+30kg)
  • Padlónyomás@40 + FG-s evezés kézisúlyzóval(40kg): 3x(10-10), külön pihi nincs
  • Swingek@48: (minden fél percben 10 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 100 lendítés 5 perc alatt
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Sajnos a tegnapi fűrészelés során kissé leégett a hátam felső része és a vállaim, így ma a szaunát kihagytam.
Szintén a tegnapi nap maradványa, hogy a sok-sok harapófogós meló (ahol végig nagy erőt kellett kifejteni) a jobb kéz középső ujjára egy frankó vízhólyagot okozott, ezért volt ma pincér-húzonc páros és nem a szokásos Görner. Még a swingeknél is éreztem a vízhólyag maradványt, de aztán azt a golyó frankón le is takarította :-). Persze tudtam, hogy így lesz, de mindenképp akartam még egyet swingelni a nagy golyómmal, hiszen ma dolgoztam vele utoljára. A srác a teremben hagyja, de én meg már ugye nem leszek a teremben egy jó darabig.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: