csütörtök, június 01, 2017

Uszoda edzéssel - 103 kg

Mivel az RB-ben lejárt a bérletem és a golyók a pincében várják a sorukat, így a ma az uszodában edzettem:
  • Állva nyomás rúddal + Húzódzkodás: 3x(10-10)
  • Fekvenyomás rúddal + Evezés padon rúddal: 3x(10-10)
  • Ferde pados nyomás rúddal + Felhúzás: 3x(10-10)
  • Koncentrált bicepsz kézisúlyzóval + Lórúgás gyakorlat: 3x(10-10 + 10-10)
  • Úszás: 30 hossz gyors
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. Vittem a kis bluetooth hangszórómat és edzettem egy frankót az uszodai teremben. Senki sem volt, csak borzasztó meleg: 32 °C. Nem használtam nagy súlyokat, pont annyit amivel a kitűzött 10 ismétléseket nagy erőlködés nélkül végre tudtam hajtani (húzódzkodásban csak saját testsúly volt).
A fekvenyomás volt nagyon szokatlan, az ősz óta nem nyomtam rúddal. Nem is tervezek ezzel a gyakorlattal hosszútávon, de az izmok összezavarására tökéletes.
Végül is minden nagy izomcsoportot átmozgattam, még jutott idő egy kis bicepsz-tricepsz párosra is.
A súlyzós rész után úszás, a szokásos 50 hossz helyett 30 volt, mert már éhes voltam, no meg az edzőterem után elégnek éreztem a 30 hosszt.

Ja, amúgy a testsúlyom leesett 103 kg-ra, ez már majdnem a célként kitűzött 100 kg. A tudatos táplálkozásnak köszönhetően cirka 5 hónap alatt adtam le mintegy 12 kg-ot. Január elsején 115 kg-ot mutatott a mérleg. A súlyvesztés során az erőszintem egyáltalán nem csökkent, azaz az izomtömegből csak minimálisan veszthettem (biztos vesztettem azért onnan is, de az erőt ez nem befolyásolta). Az egyik fő változtatásom a táplálkozásomban a kenyér és a péksütemények kiiktatása.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: