vasárnap, június 11, 2017

Az első edzés

Több mint egy hét eltelt, azóta most nyúltam először a golyókhoz edzésügyileg. Pakolás, cipekedés, bútorok szét- és összeszerelése, szóval volt meló rendesen, hullafáradtan estünk esténként az ágyba. Edzésre gondolni se bírtam. De most már aránylag rendeződött a helyzet, így megejtettem az első edzést.
Jelenleg 2x@24, @32, @36, @40 a rendelkezésre álló készlet, mert helyhiány és a súly miatt nem hoztam a másik @32-t és @36-ot. Majd alkalomadtán elkerül.
Az edzés nagyon visszafogott volt, de 900 méter magasan hamar kifullad az ember gyereke, ha 100 méterhez van szokva :-)
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Görner-szemek + Húzódzkodás kötélen + Gripper: minden terhelési fokozatból 2 sorozat
    • 3G@24 + 5 + (5-5)xCoC1,5
    • 3G@32 + 5 + (5-5)xCoC2
    • 3G@36 + 5 + (5-5)xCoC2,5
    • 3G@32 + 5 + (5-5)xCoC2
    • 3G@24 + 5 + (5-5)xCoC1,5
      Összesen 30G, 50 húzonc és 50 szorítás
  • Swing@40: 5x20
  • Farmerjárás: (90mp)x(@36+@40), majd pihi nélkül (90mp)x(@32+@24)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Egy kis parkolószerűségben edzettem. Frankó hely, apró köves a talaja, van fa is árnyéknak. Meleg nem volt, olyan 20 °C lehetett. A kijárati ajtó felett van egy kis tető, annak az egyik keresztgerendáján fogok húzódzkodni. Átfogni nem lehet, de a Killer rope-t átvetve rajta, simán lehet nyomulni. Legalább a fogást is erősíti, hiszen a kötél 50 mm átmérőjű.
A Görner szemek mellé húzódzkodást raktam, majd egy kis swing, végül farmer volt még a műsoron. Elfáradtam, pedig nem volt sok. Szaunával jó darabig nem fogom befejezni az edzéseimet :-)

Az edzőudvar, az árnyékos részen dolgoztam:

A golyókészletem:

Az edzőszekrény, itt tartom a cuccokat:

Még két kép, a közvetlen környékről. A képek a lakás két átellenes erkélyeiről készültek. A konyha és a dolgozószoba egy közös erkéllyel bír, onnan ezt lehet látni, azaz ezt látom a konyhaasztalnál ülve. A hegyek 1900-2000 méteresek. Az elkövetkező hetekben több túrát is tervezek rájuk Bazsival:


Ez pedig a hálószobák erkélyéről készült kép (egy hosszú fut végig a négy szoba előtt). Épp felhők voltak, mert kora reggel esett:

A háttérben még havasak a hegyek (2300-2700 méter körüliek):


Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: