hétfő, június 26, 2017

Duplagolyók

Kora esti edzés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP + Köteles húzódzkodás: 6x(5 + 5), a nyomásoknál (@32-@36) -os párral melóztam
  • Duplagolyós Görner(@24-@24) létra + Köteles húzódzkodás: (1G-2G-3G-4G-5G), minden láncszem után 5 húzonc, összesen 15 láncszem (15 snatch, 15 mp, 15 c&p) és 25 húzonc
  • Farmer: (4 kör az udvaron)x(@32-@36), két kör után csere, de azonnal mentem tovább
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Mivel a dupla @24-es páron kívül minden más golyóból csak egyet hoztam, így a duplagolyós nyomáshoz (a felvezető sorozatok után) felemás golyópárt használtam, egy @32 és egy @36-os golyót. 6 sorozatot végeztem, így egyenlő terhelést kapott mindkét oldal. Érdekes amúgy nem egyenlő golyókkal melózni, különösen a felvezető sorozatok esetén a @24-@32-es pár volt nagyon megtévesztő. Ekkor 8 kg a különbség, jól meg lehet vele lepni az ember gyerekét :-)
Duplagolyós Görner létrával folytattam, egy frankó 5-ös létrát toltam. Nemcsak edzés elején megy, hanem már edzés végén is. Ez haladás, mert otthon edzés végén még a 4-es létrába is belesültem. Most meg egy 5-ös létrát is le tudok tolni (persze az 5. létrafoknál már nagyon kellett koncentrálni).
Közben lepörgött 10x5 köteles húzódzkodás (itt most nem kötöttem magamra súlyt). A végén egy kis farmer: a 4 folyamatos kör olyan 3 perc lehet, elég kemény tud lenni.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: