hétfő, október 07, 2019

@28-as nap

Ma elég későn jutottam ki a terembe, ezért próbáltam nagyon pörgősre venni, hogy biztosan maradjon idő egy környi szaunára:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 3x10x@40, 3x10x@44, összesen 60 lendítés
  • DuplaMP: 5x5
  • Húzódzkodás FG-n: 5x5
  • Mellnyomó gép: 10x(10lap), 10x(12lap), 10x(11lap)
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 3x10x40kg
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15mp meló + 15 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés: 3x30mp, más-más fogással, de pihi nélkül
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A swingeknél minden sorozat után egy kis kört sétáltam a teremben, a többi gyakorlat sorozatai után pedig két kis kört. Így nagyon intenzív lett a mozgás, hiába nem voltak nagy súlyok, a kevés pihi megtette a hatását. A végén a köteles melóval még jól meg is lihegtettem magam. Bőven belefért az egész 60 percbe, így egy frankót szaunáztam. Jó félórával zárás előtt értem a szaunába, ezért szinte senki sem volt. A szauna, a tó teljesen üres, a punnyadó medencében ücsörögtek páran.
A fürdő előtti téren 50-150 ezer eurós Mercedes márkájú autócsodák vannak kiállítva, holnap valami rendezvény lesz.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: