szerda, május 05, 2021

5x5x1x5 /11

Két nap pihi után ismét edzésnap, pici változtatással. Reggel gyönyörű tavaszi idő volt, de amikor elkezdtem mozgolódni, feljött egy hatalmas ronda felhő és még a hó is szállingózott. Aztán nagyon hideg esőre váltott no meg a szél is feltámadt. Szóval kellemetlen, zord november végi idő lett pillanatok alatt. Mindegy, az edzésnek mennie kell:
  • BUP: (5-5)x@32
  • Húzódzkodás: 2x3x(+@12)
  • Köteles bicepsz: 5x@36
  • Lassú fekvőtámasz + Gumiköteles: 1x5 (45 mp) + 1x5 (érdekes volt)
  • Elemelés golyókkal: 5x(@24-@24), 2x5x(@28-@24), 2x5x(@28-@32), 2x5x(@32-@36), 2x5x(@36-@40), kis pihikkel
  • Panel-Farmer: 2x(10m + 30lépcső fel + 30lépcső le + 10m)x(@36-@40), körönként cserélve a golyókat, egy kör kb. 1,5 perc
  • Fogáserő:
    • Függeszkedés vastag kötélen: 10 mp, 5x(10 mp)x(+@24)
    • Függeszkedés normál fogás: 1,5 perc
Ennyike.
A fekvőtámasznál az 5 nagyon lassú ismétlés mellé belevettem egy 5 ismétléses gumikötéllel nehezítettet is. Azaz egy gumikötél két végét fogom, miközben a többi része a hátamon van. Érdekes volt, kell egy kis változatosság.
Az evezést kivettem a gyakorlatok közül, helyette elemelés volt. Igaz, itt összesen 9x5, mert egész kicsi golyókkal kezdtem, így lépkedtem fel az itthoni legnagyobb párosig, a @40-@36 -ig, de csak 5 ismétlésekkel. Ahol felemás golyópárok voltak, ott 2x5 ismétlést végeztem.
Lépcsőzéssel fejeztem be, durván meglihegtetett. A fogáserő rövid, de intenzív volt, nagyon rossz idő lett már addigra: nem szerettem volna egy percet sem tovább kint lenni.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: