szombat, augusztus 27, 2022

Függőlegesek

Ma is jó nagy zuhé volt, minden nap esik. Edzésügyileg közepes nap, direkt lihegtetős nélkül:

  • C&P + Húzódzkodás: 5-5 + 5, öt sorozat
  • Kézisúlyzós evezés + Fekvőtámasz állványon: (15-15)x45kg + 15, három sorozat
  • Bicepsz rúddal: 5x50kg, három sorozat, majd 15x40kg
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(2x@32), három sorozat, a második sorozatban 70kg volt fent
  • Függeszkedés: egykezes 35mp-35mp, normál 2x70mp
  • Szauna: hideg vizes punnyadó, 1 kör kristály, hideg vizes punnyadás
Ennyike.
A főgyakorlat felvétel és nyomás volt húzódzkodással, majd kézisúlyzós evezés fekvőtámasszal. Itt 15 ismétlésekkel dolgoztam, azaz inkább a volumen volt előtérben (a teremben nincs is nagyobb kézisúlyzó, mint a 45 kg-os). Egy direkt bicepszgyakorlat volt még: rúddal 3x5, aztán egy mennyiségi 15 ismétléses sorozat.
Edzés végén alkar, a második sorozatban a két @32-es golyó mellé még felkötöttem egy @6-os golyót. Igaz, hogy csak +6kg, de azért adta az ívet. A harmadik sorozatban le is vettem. Egy kis függeszkedés még és kész.

A szaunában sokan voltak (hétvége van), így a melegvizes punnyadást kihagytam. Meg tóban úszást is, végig dörgött az ég, zuhogott az eső: villámlás esetén nem szeretem a nyílt vízfelületet. Jobb nem kísérteni a sorsot.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: