vasárnap, augusztus 07, 2022

Vegyes apróságok

Kellemes kora őszi idő, tegnap egész nap esett, de ma is lóg az eső lába. Hatalmas felhőben ülünk. Ma egy vegyes mindenféle napot tartottam, sok saját testsúlyos gyakorlattal:

  • Görner-szemek: 12x(1-1)x@28, minden másfél percben - egy kényelmes gyakorláskupac
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 5 + (3x20 lépcső kettesével), hat sorozat
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz a rúdon: 10 + 10, három sorozat
  • Vállvonogatás rúddal (széles fogás) + Fekvőtámasz állványon emelt láb: 10x120kg + 5 (nagyon lassú végrehajtás), három sorozat
  • Lehúzás csigán mellhez + Vízszintes mellnyomó: mindkét gyakorlatban amennyi megy, sorozatonként csökkenő terheléssel, pihenő nincs, három sorozat
  • Függeszkedés: normál 90mp, egykezes 45mp-45mp, normál 60mp, egykezes 30mp-30mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, hideg vizes punnyadás
Ennyike.
Az első gyakorlat önmagában egy kis gyakorlás jellegű golyózás, most nem láncban, hanem önálló darabonként. Aztán négy gyakorlatpár, az utolsónál pihenőt sem tartottam, jól be is égtek a résztvevő izmok. Elfáradtam, szokatlan ez a sok sorozat és gyakorlat. De ilyen is kell :-).

A szaunában ma ér véget a bajnokság, emiatt még nagyon-nagyon sokan voltak, így a melegvizes punnyadást ki is hagytam, helyette jó sokat úsztam a tóban és ücsörögtem a hideg vizes medencében. Érdekes, ott alig voltak :-)

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: