kedd, augusztus 09, 2022

Lihegtetős nap

Tegnap elrontottam a gyomrom valamivel, egész nap csak ücsörögtem, rázott a hideg no meg a wc-t jártam. Az egész hasfal egyben volt, tuti valami komoly fertőzés lehetett. Ma reggelre elmúlt, így kimerészkedtem mozgolódni:
  • Swingek: 10x10, ez volt a bemelegítés
  • Evezés rúddal (padlóról indított) + Panel-Farmer: 5x100kg + (2x20lépcső)x(2x@32), 5 sorozat
  • Kézisúlyzós FG-s evezés + Lépcsőzés: (15-15)x45kg + 3x(20 lépcső), három sorozat
  • Lehúzás csigán mellhez (szembe tenyér): 3x(amennyi szépen megy)x(csökkenő terhelés), három sorozat
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi), a teraszon
  • Függeszkedés: egykezes 3x(40mp-40mp 40mp-s pihikkel), normál 60mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, napozás, melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezetés ma lendítés volt, nagyon régen volt ez a gyakorlat. Volt időszak (több is), amikor ez alkotta az edzéseim törzsét. De többször volt benn akár majdnem egy éves kihagyás is. Ma nagyon jól esett.
A két fő gyakorlat evezés volt lépcsővel. Adta is az ívet. A levezetés csigás lehúzás, itt jó nagy mozgástartományt tudok kivitelezni.
Edzés végén még egy kis kötelezés direkt lihegtetősnek, aztán függeszkedés. Itt már a múltkor is 40mp-40mp volt az adag.
Két nap után ismét süt a nap, úgyhogy a szaunában egy kicsit napoztam is.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: