hétfő, augusztus 01, 2022

Hát jellegű

Az elmúlt edzés után a bal bicepsz felületén kellemetlen húzódás keletkezett. Így aztán a mai edzésen csak olyan gyakorlatokat végeztem, ahol egy picit sem jelzett. Ezért a húzódzkodás teljesen kimaradt. Nyomásokat meg amúgy sem akartam:
  • Evezés rúddal (padlóról indított) + Fekvőtámasz a rúdon + Lépcsőzés: 5x100kg + 10 + (3x20 lépcső), öt sorozat
  • Evezés kézisúlyzóval (súlylétra) + Vízszintes mellnyomó: (5-5 + 5-5 + 5-5)x(40kg, 42,5kg, 45kg) + 10x(10 lap), három sorozat
  • Lehúzás csigán mellhez + Vállvonogatás rúddal (széles fogás): (amennyi megy)x(összes kis lap) + 10x110kg, három sorozat
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(2x@32), három sorozat
  • Függeszkedés: egykezes@20 3x(20mp-20mp + 30 mp pihi) + normál 60mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, hideg vizes punnyadás
Ennyike.
Jól sikerült edzéske, csak olyan gyakorlatokat válogattam be, ahol a bal bicepsz egyáltalán nem jelzett. Az edzés végi lihegtetős azonban kimaradt, mert már a Wrist Roller során éreztem, hogy valami nem oké a has tájékon. A hengerezést már nagyon rövidre fogtam, mert igenyösen szaladni kellett a WC-re :-). A szaunát utána bevállaltam, de már ott sem volt melegvizes punnyadás: ismét WC. Ilyen is kell :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: