szerda, augusztus 03, 2022

5x5 és 3x10

Visszatért a nyár, 26-27 fok, edzés után lehetett napozni:

  • Clean&Press + Lépcsőzés: 5-5 + (3x20lépcső kettesével), öt sorozat
  • Kézisúlyzós FG-s evezés: (5-5)x45kg + (3x20lépcső kettesével), öt sorozat
  • Bicepsz rúddal állva + Köteles letolás csigán: 10x40kg + 10x(mínusz 6 lap), három sorozat
  • Snatch@20: 20-20-15-15-10-10-5-5, letétel nélküli kis lihegtetős
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • Függeszkedés: normál 60mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, 40' napozás, hidegvizes punnyadás, melegvizes dögönyözés, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A bal bicepszet már nem érzem, de azért ma még nem volt húzódzkodás és a rudas bicepsz gyakorlatnál is maradtam 40 kg-nál: 10 ismétlésekkel és a lenti kiinduló helyzetben állványra rakva minden ismétlés után.
A két főgyakorlatot nagyon precízen sikerült végrehajtani, közben egy kis lépcsőzéssel oldottam a koncentrációt. Aztán bicepsz-tricepsz páros 10 ismétlésekkel, végül egy pici golyóval szakítás. Itt sem éreztem a bicepszet.
Szűk 40 percet napoztam is, kell a D vitamin, hiszen állandóan fedett helyen vagyok.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: