szerda, május 18, 2022

Vízszintesek

Szép kora nyári idő. Munka nincs, mert továbbra sincs net. Egy hét szabadság :-). A magyar telefonszámomhoz (még megvan) vettem egy adatcsomagot, így telefonról lehet netezni. Érdekes, hogy az működik, igaz harmad illetve negyedannyi sebességgel. Nem tudom melyik szolgáltató hálózatát használhatja, hiszen a Drei és a Telekom le van állítva, illetve EDGE (ritkán 3G) sebességgel araszol.

Ma pont egy tesióra volt a teremben a helyi gimi egyik osztályának. Idén még nem találkoztam itt diákokkal. Sok fiatal srác (itt a tesiórákon a lányok és a fiúk külön vannak), így aztán különálló gyakorlatokat tartottam. Lépcső sem volt, mert állandóan jöttek-mentek az emeleti kardiógépek és a lenti termi gépek között. Tele volt velük a terem:
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: (10-10)x40kg, (10-10)x42,5kg, 3x(5-5)x45kg, (10-10)x42,5kg, (10-10)x40kg
  • Lehúzás csigán: 3x5x(összes kis + 3 nagy), 3x15x(összes kis + 1 nagy)
  • Fekvőtámasz állványon: 2x10, 3x5 (emelt láb), 10
  • Vízszintes mellnyomógép: 5x(10, 12, 14, 16, 14, 12 lap)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 4x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi), a teraszon toltam le
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(2x@32), három sorozat
  • Függeszkedés: normál 2x60mp (kétféle fogás)
  • Szauna: 1 kör kristály, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Csigás lehúzást az invertált evezés helyett raktam be, mert minden hely tele volt, ahol az invertált evezést tudom végezni. A hátgép meg éppen megürült, így elfoglaltam. Nem is mertek odajönni :-)

Mivel a lépcső kimaradt, így egy önálló lihegtetőst raktam be, a rázókötelet. Amúgy is régen volt már. A kötelezést a teraszon végeztem: a napozó vendégeknek egy kis bemutató. Nehezítettem is: a szokások 30 mp-s pihik helyett 25 mp-k voltak.

Egy kis fogáserő a végére. Itt a harmadik sorozatban a kifelé tekerésnél csak félig tudtam felcsalni a két golyót. Azért az FG-s evezés és a kötelezés elszívta az erőt. A kötél előtt kellett volna ez a gyakorlat, de természetesen akkor foglalt volt a hely. Mindegy, jót szenvedtem vele :-)

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: