hétfő, augusztus 05, 2013

SK10 - Könnyű (termi edzés)

Tegnap egész nap csak pihegtünk a kánikulában illetve azért délután letoltam fűnyíróval az udvart. Egy darabig nemigen kell, ha marad a forró szárazság.
Ma ellenben délelőtt felhős volt az ég (még pár szem eső is esett), így kimerészkedtem a Jagába egy könnyű napra:
  1. Nyomás állva rúddal: 3x65kg, 3x67,5kg, ... 3x85kg, összesen 9 sorozat, a végén 12x60kg
  2. APUP 2/4: 20x(minden perc elején 3 ismétlés, a többi pihi)
  3. Farmerjárás: 5 perc alatt amennyi megy: 8(!) tornáchossz - kb. 8x16m)x(85kg-85kg) 

  4. Snatch kézisúlyzóval: 50x30kg, folyamatos végrehajtás, minden ismétlésnél kézcsere, mind a padlóról indult: szűk 5 perc alatt
A nyomásnál 2,5 kg-mal emeltem a sorozatokban a terhelést, aztán jött egy hosszabb, alacsony ismétlésszámú húzódzkodás az Armstrong program szerint. Asszem következőleg megpróbálkozom a 4 ismétléssel, mert könnyedén végigtoltam ezt a napot.

A farmerben hatalmas csúcsot kocogtam: 8 hossz és még maradt fél percem vissza az öt percből. Ügyi vagyok! Ennek örömére még lengettem egy kicsit a 30kg-os kézisúlyzót.

Holnap kedd és meleg.

Nincsenek megjegyzések: