vasárnap, augusztus 11, 2013

SK13 - Nehéz (kettlebell)

Tegnap este a természet lecsapott nálunk. Még a kacsák is guggolva jártak...

Az élet a legnagyobb rendező: három mindennapi élethelyzet valószerűtlen fordulatának kivételes együttállása következtében kb. 700 méter kellett kerékpárral megtennem ebben az ítéletidőben.
Először borsó, majd cseresznye nagyságú jégdarabok estek, az eső függönyszerűen ömlött (időnként kb. 4-5 méterre láttam el, már amennyire a szememet nyitva mertem tartani, de jórészt csak az egyikkel hunyorítva néztem) és hogy még nagyobb legyen a kihívás, mindezt ellenszélben.
Amikor már védett helyre értem, akkor jött a dió és még nagyobb nagyságú jég. Ez utóbbiak nem is voltak gömb alakúak, hanem alaktalan, formátlan zöld dió nagyságú jégtömbök. Ha ezek közül akár egy is még az úton talál el, akkor nemigen ülnék itt...
Egy új élménnyel lettem gazdagabb, az adrenalin szintem az egekben volt. Edzésnek fogtam fel, mert a pánik rosszabb lett volna :-). A szél erejére jellemző, hogy egyszer simán felborított biciklistől, pedig 100+ kg vagyok és nem ma kezdtem kerékpározni. Mindezt rövidnadrágban és egy atlétában. Mondjuk a hideget egyáltalán nem éreztem.
Simán beillik az extrém sportok közé :-)

Ma esti edzés a szúnyogokkal:
  1. Dupla C&P létra: (5-4-3-3)x(@40-@40), mind földről indul, összesen 37 ismétlés
  2. APUP 3/3 (kötélen): 9x2x(+@8), minden percben kezdtem neki
  3. Snatch: 10x(percenként 20 ismétlés, a többi idő pihi)x@24, összesen 200 ismétlés
A nyomás (sikeresen tovább építettem picit a létrákat) és a húzódzkodás után ma ismét szakítás volt, de most egy - a testsúlyomhoz képest - kis golyóval toltam le 200 ismétlést 10 perc alatt. Elmehetek kommandósnak. Se.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: