szombat, augusztus 24, 2013

SK19 - Nehéz (kettlebell)

Csütörtökön délután nagyszabású fűnyírást tartottam, aztán még volt egy kis vászonmunka is (nem is kicsi), így péntekre szabályos izomlázam lett, sőt, egész nap olyan voltam, mint aki agyonvertek. De mára már újra repült a főnix. :-)

Késő délutáni edzés. Nagyon kellemes idő, mindössze 27 °C, ráadásul még egy kis szél is fújt:
  1. Dupla C&P létra: (5-5-3)x(@40-@40), mind földről indul, összesen 36 ismétlés
  2. Dupla Swing: 10x(percenként 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x(@32-@32), 100 ismétlés
  3. FarmerRT: 5x(1 hossz cipelés + 2 hossz séta üresen)x(@40-@40), a golyók egy-egy Rolling Thunder-en lógtak
A létrákban picit kevesebb összismétlést végeztem (-2), de két teljes 5-ös létrát toltam le, illetve 3 perccel hamarabb kész lettem, mint a szintidőm. Azaz még befért volna egy 4. lépcsőfok a harmadik létrában, de az már nagyon erőlködős lett volna, így nem is vállaltam. Elégedett voltam az eredménnyel, a maradék időben ücsörögtem a babérokon :-)
Egy 10 perces monoton dupla swing adta a lihegtetős részt, majd Rolling Thunder-es farmerrel zártam.

Ennyi, meg két marék homoktövis bogyó. Hogy ez mennyire fanyar, brrrr, pedig már szép narancssárgák a bogyók, azaz elvileg érettek. Ja, meg persze húúúúúús.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: