hétfő, november 21, 2016

Duplagolyós @36-@36 (29)

Ma ismét golyózás volt, majd szerdán megyek az uszodába:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • See-Saw press + DuplaClean: 5x(5-5 + 5)x(@36-@36), minden 4 percben kezdtem neki
  • Vegyes bazár:
    • 3 sorozat: 5 ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + 10-10 egykezes evezés golyóval
    • 3 sorozat: 20 vádli állva rúddal + (1 perc) farmer, nincs pihi
    • 4 sorozat: 25-25 snatch + 1 szegtörés, 6x180-as és 7x200-as sorozatonként váltva
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Az erőrészben most 5-5 fűrészelős nyomás volt a két @36-os golyóval, majd 5 duplagolyós felvétel. Ez szűk 20 percbe került, aztán vegyes bazár. Mivel mostanság mindenki a vörös szöget hajlongatja, így én is felújítottam a szegtörést. Majd ha eccer sok pénzem lesz, akkor beszerzek pár vörös szöget, no meg speciális kendőt a csomagoláshoz, addig maradnak a szegek és a pelenka :-). De ez bőven ráér, jól elvagyok a szegekkel is: kinőttem én már a rajolásból.
Addig is gyűjtök egy @40-es Full Force golyóra, jó lenne már ismét két @40-es golyóval melózni. Szépen felhoztam a dupla @36-os melót nyár óta: simán tudok vele három 5-ös létrát, 5x5-ös melót, stb. Ideje lenne felfelé váltani.

Kellemes kis edzéske volt, még egy környi szaunára is maradt időm.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: