hétfő, november 07, 2016

Uszoda edzéssel

Vége az őszi szünetnek, az uszoda is visszaállt a normál, nyugis üzemmódba. Néhány iskolai úszócsoport és pár vendég:
  • Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés rúddal + RT tartás: 3x(4 + 10 + 10mp-10mp), majd 20 kg-mal visszavéve a súlyt két sorozat maximális ismétlésre és tartásra
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Felhúzás: 3x(10 + 10x1), a felhúzásnál 10 kg-ot emeltem sorozatonként 
  • Tricepsz lenyomás csigán kötéllel széthúzva + Függeszkedés: 2x(20 + 1 perc), a tricepsz kis súllyal, nagyon lassú végrehajtással, ráfeszítéssel a végén
  • Úszás: bő fél óra gyors megállás nélkül
  • Gyógyvizes punnyadás: 20 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 28 °C és még két edzőtárs. Ezért toltam a fekvenyomásban visszavett súllyal két maximális ismétlésű sorozatot: volt aki levegye rólam :-)
A szokásos programot végeztem, de kihagytam a guggolást, ugyanis a felhúzás (elemelés, letétel, felegyenesedés, újra fogás, ismét elemelés, és így tovább) elég fogósra sikeredett. Helyette egy kis tricepsz volt függeszkedéssel.
Frankót úsztam, majd jöhetett a gyógyvizes punnyadás illetve a hideg vizes vacogás.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: