péntek, november 11, 2016

Golyók és rudak (26)

Termi edzés. Uszoda lett volna, de nem volt sok időm, ezért a terembe mentem. De mivel súlyzós edzés lenne ma, ezért vegyítettem egy kicsit a golyókat a súlyzókkal:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • DuplaMP@36-@36: 10x4, minden két percben kezdtem neki, 40 nyomás 10 felvétellel 19 perc alatt
  • Vegyes bazár:
    • 3 sorozat: ferdepados nyomás keretben + elengedős felhúzás
    • 3 sorozat: ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + egykezes evezés
    • 3 sorozat: vádli állva rúddal + (1 perc) farmer, itt a sorozatok között nem volt pihi
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 rövid kör kis pihivel
Ennyike. Az erőrészben nagyon pöpecül letoltam a 10x4 ismétlést a két @36-os golyóval minden két percben, aztán végig a súlyzókat maceráltam a vegyes bazáros részben.
A felhúzásnál 180 kg-mal voltak a felegyenesedős-újrafogós felhúzások (ezek valóban mind külön ismétlések), párba rakva ferde pados nyomással az erőkeretben. Itt jó nagy súlyokra felmentem, hiszen nem kell attól tartani, hogy rajtam marad, mert bárhol ki tudom akasztani. Aztán egy kis kézisúlyzós meló: a teremben egészen 40 kg-ig vannak kézisúlyzók, míg az uszodában 30 kg-os a legnagyobb pár. Vádlival és farmerrel fejeztem be. A vádlinál emeltem a terhelést, az eddigi 80 kg helyett 100 kg volt a súly. Egy rövid szauna és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: