szerda, november 09, 2016

Golyózás (25)

Termi edzés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P, mind padlóról indítva: 5x(3-3)@36, 5x(3-3)@40, minden sorozatnak 2,5 percenként kezdtem neki, összesen 30x@36 és 30x@40 felvétel és nyomás
  • Goerner-lánc, mind padlóról indítva: 5x3Gx@32, három percenként kezdtem neki, egy sorozat (3G) 1:40 körüli ideig tart
  • Vegyes bazár: folyamatos végrehajtás, pihi nincs, csak amíg helyszínt váltottam:
    • 2 sorozat: Wrist Roller@40 befelé-kifelé + vádli állva rúddal 20x80kg
    • 2 sorozat: 90 mp farmerjárás (@40-@48) + vádli állva rúddal 20x80kg
    • 2 sorozat: 10-10 dobozra fellépés + 10 lábemelés függeszkedve fej fölé
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Az erőrészben ma szimpla golyókkal nyomultam, felvétel és nyomás volt a gyakorlat. Minden ismétlés után leraktam a golyót a padlóra, innen indult a következő felvétel. Két 5-ös sorozatot végeztem, mindegyikben 3-3 ismétléssel. Először a @36-os golyót maceráltam, aztán jött a @40.

A mennyiségi rész Goerner-lánc volt. Egy láncszem felépítése (1G):
golyó a padlón - szakítás - visszaeresztve tartóba - mp - visszaeresztve tartóba - lábak közé hátralendítve - felvétel - nyomás, aztán a golyó vissza a padlóra. Majd ugyanez a másik oldalon is végrehajtva.
Minden sorozatban megállás nélkül 3G volt, összesen 15G: 15-15 szakítás, 15-15 mp és 15-15 felvétel és nyomás. Szép kivitelezéssel a @32-es golyóval.

A vegyes bazárban három gyakorlatpár volt a szokásos gyakorlatokkal. Annyi változtattam, hogy a farmernél nem távolságra megyek most már, hanem időre. Ezt jobban lehet mérni, hiszen itt igazából a tartási idő a lényeg. Ha lassan megyek végig ugyanazon a 100 méteren, az sokkal nagyobb terhelést ad, mintha végigszaladok rajta. Ezért korrektebbnek érzem, ha az időt mérem és nem a távolságot. No meg így elég a tornateremben körözni, nem kell kihozni a golyókat az edzőtermi részbe. Ma például elég sokan voltak, nehéz lett volna mások zavarása nélkül farmeroznom. Így viszont senkit sem zavartam és engem sem akadályozott senki.

Szaunázni nem mentem, hiszen tegnap szenánsz volt.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: