szerda, november 02, 2016

Uszoda edzéssel

Ma uszoda:
  • Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés rúddal + RT tartás: 5x(5 + 5 + 15mp-15mp), bő három perceket pihiztem a körök között
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Felhúzás: 3x(10 + 10x1), a felhúzásnál 10 kg-ot emeltem sorozatonként 
  • Guggolás: 50x60kg, szép komótosan
  • Úszás: 10 hossz
  • Gyógyvizes punnyadás: 20 perc
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. A teremben 29 °C. A jobb könyökömben diszkomfort érzés van, így inkább a húzódzkodást és a nagy súlyú Rolling Thunder-es melót kihagytam. Pontosabban az RT-re kötöttem 75 kg-ot és azzal tartottam a nyomás-evezés páros után mindig 15-15 másodpercet. Jó döntés volt, mert semmit sem éreztem a könyökömben és most sem érzek már hidegen.
A második gyakorlatpár ferde pados nyomás volt felhúzással, itt a húzásokat úgy végeztem, hogy elemeltem a súlyt, majd visszatettem, aztán felegyenesedtem, újrafogtam és jöhetett a következő ismétlés. Elég durva tud ez lenni sorozatonként tízszer végrehajtva egymás után...
Levezetésnek guggoltam még a két 20-as tárcsával ötvenet és kész.

Még tart az őszi szünet, így bizony elég sokan voltak az uszodarészben, ráadásul 5 pályát edzőtábor foglalt el, így mindössze 10 hosszt úsztam, inkább csak lazításként, aztán átmentem punnyadni a gyógyvízbe. Nem szeretek úgy úszni, hogy rajtam kívül még 4-5 fő úszás címszóval viteti magát a hullámokkal, inkább kihagytam ma ezt az élvezetet. Jövő héttől úgyis üres lesz.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: