péntek, szeptember 22, 2023

Swing, Evezés, Panel-Farmer

Ismét edzésnap. Szabadnapos vagyok, éreztem a kraftot. Nyomásnap kövekezett volna, de kiérve egy gimis osztálynak lehetett tesiórája, így az összes gép és fekpad foglalt volt. Ezért kicsit módosítottam a programon (minimális eszközkészlet igényre törekedtem), de így is nagyon frankó kis edzéske lett:

  • Swingek + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 8:00 alatt
  • Evezés RT-s rúddal: 5x(90kg, 92,5kg, 92,5kg, 90kg)
  • Evezés rúddal + Panel-farmer:
    • 10x90kg + (2x20)x(2x@32)
    • 10x100kg + (2x20)(@36-@40)
    • 10x100kg + (2x20)(@40-@36)
    • 10x90kg + (2x20)x(2x@32)
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@40 + @36), két sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 60mp-60mp, normál 90mp
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A lendítés-lépcső párosban ismét kiváló időt mentem. Mivel a Smith-gép foglalt volt, így FG-s evezés mellett döntöttem. Négy sorozatot toltam, aztán levettem a Fat grips-et és anélkül húztam még négy sorozatot. Mellé golyós lépcsős cipelés. Nagyon adta az ívet, pláne, hogy nem sok pihit tartottam a sorozatok közt. Fogáserővel és szaunával zártam.

Érdekesség, hogy edzés vége felé megjelent két magyar, látszik, hogy annó valaha erősen anyagozhattak, de mára mint két teleszart zokni. Fél füllel hallgatva, elő is adták a kokszos dózisaikat és vetítették, hogy ki mekkora volt :-). Olyan szakmai kifejezések hangzottak el, mint: "Éjszaka kipisiled a zsírt, ha ezt és ezt eszed..."

Holnap szombat..

Nincsenek megjegyzések: