szerda, február 18, 2009

Gyakorlás + kombók


Egész éjszaka esett a hó, ami reggelre lefagyott, ezért úgy döntöttünk Bettivel, hogy nem kérünk a kora délelőtti útból Debrecenbe és vissza: lemondtuk a golyózást, pontosabban Gabival egyeztetve átraktuk péntek 11-re. Fő a biztonság, sok a bolond ember az utakon, legalább ma eggyel kevesebb volt...
Így helyette egy kis gyakorlást tartottam a teremben:
  1. Haskörök: 3x[(5 gyakorlat)x20 ismétlés] + Bemelegítés, a haskörökben benne a TGU eleje @8-cal
  2. Húzódzkodás gyakorlás: 10x5x@16, 2 perc pihenőkkel
  3. Kétgolyós clean és press + Kétgolyós swing: 5x(5 + 10)x(@24+@24), 1 perc pihenőkkel
  4. Egygolyós clean + Kétkezes swing + Farmer-fej feletti séta: 3x[(10-10)x@40 + 20x@40 + (@40 + @16)] 1,5 perc pihenőkkel
  5. RollingT tartás időre (48kg): 5x10mp mindkét karral, jobbal akár 20mp is lehetett volna...
  6. Nyújtás, benne a vállforgatás @8-cal

A Haskörökbe beraktam a TGU elejét @8-cal, 10-10 oldalanként. Állandó szereplője lesz egy darabig, nem hagyom ki.

A húzódzkodás a vége felé elég nehezen ment, bizony az a tegnap esti maximumon tépés elég sok erőt kivett belőlem.

Két kis pörgős golyós kombó következett a folyosón erőállóképességi céllal, csak hogy megérdemeljem az ebédet. A fej feletti tartásnál először @24-gyel mentem, de elég rövid lett a kör, így lecseréltem @16-ra. Csak 3. gyakorlat volt a második kombóban.

A RollingT munkánál a 48kg-ot jobbal simán tartom 20mp-ig is, de a bal max. 12mp volt (a vége felé meg alig 10mp), így jobbal is csak 10mp-ig tartottam.

A nyújtásba belevettem a vállforgatós, fekve hátizomból nyomós gyakorlatot is @8-cal, ez is állandó szereplője lesz ennek a résznek.

Kellemesen elfáradtam, jó kis edzés volt.

Nincsenek megjegyzések: