szerda, február 25, 2009

Új cuccok


Délben megjöttek a rendelt cuccok:
  • Sajnos a rövid Pilates-henger rövidebb, mint gondoltuk, úgyhogy előbb-utóbb kell egy hosszú is.
  • A 200-as Gripper nevetségesnek tűnik a 250-eshez képest. Itt szerintem valami difi lehet, mert Gabi 150-ese (ma is nála volt, nyomogattam is) kb. arányban van a 200-as nehézségével, de hozzájuk képest a 250-esem, mintha betont kellene törni...
  • Az XXL-es POWER-es trikó sajnos kicsi (mondjuk éppen rám jön, de nagyon izompóló benyomást kelt), ellenben Bettinek nagyon bejön az övé. Egész délután abban volt. Jó lenne egy XXXL-es méretű is!
  • A Pavel-es könyv tuti, első belekukkantások alapján nagyon tetszik. Sok érdekesség van benne, legalább egy darabig nem kell a ZUMA-val játszani...
  • A Lakatos-féle DVD-t még nem néztem, de biztos jó kiegészítője a könyvnek.
  • A Tactical-os francia kártya NAGYOBB, mint a magyar gyártmányú, azaz majd 7-8mm-rel szélesebb és egy picit (1-2mm) hosszabb is: nekem sokkal jobb fogás esik emiatt rajta: nagy tenyér, nagy élvezet... Anyaga első tapintásra ugyanaz. Ennek örömére 50 lapot be is téptem félig, de aztán már dolgoznom kellett, így úgy maradt a polcon... mementónak, mert közben a bal tenyeremen leszedte egy 2Ft-os kis helyen a bőrt, úgyhogy egy darabig tépés nincs.

  • Szóval ezek jöttek, meg ilyenek...

    4 megjegyzés:

    Névtelen írta...

    Szia!

    A gripperrel én is hasonlókat tapasztaltam, de azért a 250-es is javul ezerrel:)

    Névtelen írta...

    Én abban bízok, hogy az enyém valójában 300-as, csak elnyomtatták...

    Névtelen írta...

    Fő a pozitív hozzáállás:) Lehet az enyémmel is ez a bibi...

    Betti írta...

    ... vagy romlik a szemetek fiúk ;-D