hétfő, február 23, 2009

Kettlebell-29


Nálam ma főleg guggolás-rehab volt soron. Pontosabban annak egyik bevezető gyakorlata: felhúzás zárt lábbal. Na, az nekem nem megy, az erő elveszik félúton, azaz nem tudom a térdeimet összezárva tartani. Nyílik szét. Ezért a következőket kell itthon illetve a teremben gyakorolnom:
Seprűnyél a háthoz (3 ponton kell felfeküdnie: fenék, lapockák környéke és a tarkó), gumilabda, vagy valamilyen tárgy a térdek közé és ebben a pozícióban kell lemenni: fenék, csípő hátra mozdul, a testsúly a sarkakon, a lábszár függőleges. A tárgynak nem szabad a térdek közül kiesnie!
Ezt lehet csigás gépen is, amikor is a seprűnyél felső vége beakasztva, 1-2 lapnyi súllyal (ez kényszerít rá a helyes mozdulatra) és lehet megint lemenni. Szélesebb, keskenyebb terpeszben illetve zárt lábbal kell végezni.
A térdeknek össze fele kell tartania (Gabi szerint általában mindenkinek összefelé bukik, nálam meg pont fordítva: kifelé).

Egy kis váll munka is volt:
  1. Séta farmer + fej felett 2x@24, itt ügyelni kell a letétel helyes sorrendjére!
  2. Séta két golyóval fej felett 2x@24, jól hátra kell rakni a vállakat és a könyök nem rogyhat be!
  3. 3x(medvejárás + 10 dupla clean + MP + visszaséta két golyóval fej felett forgatással + leengedés clean pozícióba + MP + forgatás) 2x@24, na ezt elég volt elvégezni.

Bónuszként Gabi Gripper150-esének két szára közé tettem egy gurtnira fűzött a @12-t és azt megemelve, megtartottam. Ezt fogom is végezni, ha megjön az új 200-as Gripperem.

Tegnap ugyanis tovább növeltük a Tactical bevételét: rendeltünk egy rövid SMR hengert, egy 200-as Grippert, könyvet, DVD-t, két atlétát (tök jól néz ki, valami POWER-es szöveg van rajta nagy betűkkel), valamint néhány kártyacsomagot (Kíváncsi vagyok a francia kártyára, hogy az ebben a boltban milyen). Így elértük a postaköltség mentes határt. Ha az atléta bejön (szabása, anyaga, mérete) akkor lecserélem az összes edzőatlétámat (úgy is rosszabbnál-rosszabbak már) egy ilyen egységes garnitúrára.
Gondolkodtam egy @16-on, de egyelőre lebeszéltem magam, hiszen a fej feletti sétákhoz két @8-at is össze tudok fogni. Helyette rendeltük az előbbi sokféle apróságot.

Holnap fogáserő illetve a Gabi eddig javasolt javító gyakorlatai. Valszeg a fogáserőt külön napra teszem és mellé illesztem a korrekciós gyakorlatokat. Kénytelen vagyok: edzés végén a RollingT csak nem az igazi, másrészt idő kell a sok javítónak is.

Legközelebb szerdán megyünk, akkor kezdjük a 4. hónapot.

Nincsenek megjegyzések: