szombat, február 07, 2009

Fogáserő - otthon


Ma ebéd után sort kerítettem egy rövid fogáserő-gyakorlásra, illetve a francia kártyán a jelenlegi maximumom meghatározására. Még a hét közepén vettünk 2x2 paklit - ugyanis itt kettesével csomagolva árulják - összesen 1200Ft-ért. Azaz egy pakli 300Ft.

  1. Munka Max felett és Maxon:55 lapból lefelé haladva 42 lapos francia kártya kettétépése (1:2 arányban)
  2. Tépés gyakorlás: 4, már korábban félbetépett magyar kártya konfettivé alakítása
  3. Gripper250 + Befőttesgumi: 5x[(1-1)+(10-10)]
Bizony, ez azért kisebb, mint a magyar kártya. 52 + 3Joker = 55 laptól kezdtem el lefelé haladni, de rögtön 6 el is szakadt, mert nem jól fogtam be. Azaz igazából 49 laptól kezdtem el erőlködni: 42 lapnál sikerült kettétépni. Maga a megindítás is, de a motoros fogással való kettétépés is sokkal nehezebb, mint a magyar kártya. A méret sokat számít, valahogy az egész sokkal masszívabb, zömökebb tömböt alkot. Kemény meló, még egy izzadságcsepp is legördült a hátamon...

A második részben már régebben kettétépett magyar kártyákkal gyakoroltam, kell a piciny dolgokkal való munka, hiszen francia kártya is kisebb! Meg spórolásra is jó, ezekkel ugyanúgy lehet edzeni, mint a teljes paklival. Már egy egész szatyorni konfetti van!

A végén jött a 250-es gripper. Még most sem tudom koccig nyomni egyik kézzel sem, de csak pár mm hiányzik! Remélem hamarost meglesz a kocc! Közben a gumikkal kicsit a hajlítókat dolgoztattam meg.

Nincsenek megjegyzések: