hétfő, február 23, 2009

Kártyatépés és lámpaláz


Ebéd után elhatároztam, na, akkor videózzunk! A "Konyhai kesztyűben dobozos paklit tépek" projektet akartam először rögzíteni.

De nem számoltam azzal a váratlan jelenséggel, hogy totál lámpalázas lettem a kis kamera láttán. Mintha egy bírói testület figyelt volna. Mindent flottul szerettem volna véghezvinni (mint ahogy kamera nélkül szokott menni), ehhez képest:
  1. Két dobozt már az elején nem tudtam kibontani (megmutatni az érintetlen nylon borítós paklit), pontosabban majd fél percbe került, amíg kinyitottam a dobozt és kihúztam a paklit, majd vissza;
  2. Sikerült egy könnyen nyíló dobozt találni, ekkor meg a kesztyű felvételekor beleesett a doboz az egyikbe és szabályosan beleszorult;
  3. Az egyik paklit egyszerűen el sem tudtam tépni, gincsoltam-tekergettem össze-vissza, nem jött össze;
  4. Frankón eltéptem egyet, s a végén kicsúszott a kezemből;
  5. Egy másikat megint jól sikerült eltépni, de ekkor meg a gép nem volt felvételre állítva, pontosabban azt hittem bekapcsoltam, de akkor kapcsoltam ki - na ekkor majdnem abbahagytam...

Szóval idegörlő és fárasztó volt, minden tiszteletem a sikeres felvételeket készítőké. Erre rá kell készülni, illetve meg kell szokni a kamerát.

Azért volt jól sikerült kesztyűs tépés (20mp körüli, persze gép nélkül 10mp is volt már, de én már a 20mp-s kamerásnak is nagyon örültem az előzőek után), de ami gépen és a PC-n is elég jól nézett ki a 320x200-as felbontásban, az a YouTube-ra feltéve, tiszta szemcséssé, sötétté és ráadásul szaggatottá vált. Mintha fényképek gyors egymás utánja lenne. Szóval nem lett jó.

Mindenesetre a mai fogáserő bőven megvolt. Sőt gyártottam egy csomó félpaklit, amikkel lehet konfettizni. A hát mögötti felvételt már nem is erőltettem: teljesen kész voltam, főleg idegileg...

Szerdán elkérem az unokahúgom gépét, az sokkal modernebb. Remélem jobb filmet készít. Előtte meg lehajtok egy felest, miután bevettem 400mg Koffeint...

5 megjegyzés:

Betti írta...

Öööö akkor veszek egy kis piát, merthogy itthon nem nagyon van olyan.. szilva jó lesz? :-)

Névtelen írta...

Jó lesz egy doboz konyakmeggy is...

Névtelen írta...

Szia Sanyi!
Egy ideje már olvasgatom a blogod.
Várom a felvételt én még nem vagyok ennyire bátor,hogy "kamerázzak"!
Csak óvatosan azzal a pálinkával...:)
Üdv:Rob

Névtelen írta...

Szia!
Itt van egy link a lámpalázas tépésről.
Nekem nem tetszik, ezért a blogba nem linkeltem be. Majd ha begyógyul a bal tenyeremen a ma szerzett bőrfolytonossági hiba, akkor készítek egy jobbat egy jobb géppel.
Egyébként köszönöm, hogy benéztél. De a nevedre kattintva, látom Te is tépkedsz! Ez egy új őrület!

Névtelen írta...

Sanyi,
megnéztem,nekem tetszik,ahogy számoltam 19 mp volt.Lámpalázasan :) nagyon is jó eredmény!
Igen,ez egy új "szerelmetes" őrület.Csak győzzék a kártyagyártók,meg a mi pénztárcánk..:)
Rob