csütörtök, február 19, 2009

Megint csak gyakorlás + swingek


Ma úgy döntöttem ismét átruccanok egy kis mozgásra. Holnap SMR alapok, ami egyben edzés nélküli napot is jelent, hiszen nem lesz rá időm.
  1. Bemelegítés
  2. Erő: Ferde pados nyomás + köteles húzódzkodás: 10x(3x90kg + 6), 2 perc pihenőkkel
  3. MetCon: Swing + köteles húzódzkodás: 15x(30mp swing@40 + 40mp pihenő, benne 3 húzódzkodás) Összesen 300 swing + 45 húzódzkodás 17,5 perc alatt
  4. RollingT tartás időre (45kg): 5x(10mp-10mp)
  5. Nyújtás

Ma a fő vonulat a nyílt fogáserő fejlesztése volt, a Killer Rope, a sok nagysúlyú swing és a Rolling Thunder segítségével.

Elhatároztam, hogy a mellizom gyakorlatokba is bevezetem a tisztán gyakorlós napokat, amikor abból a súlyból, amiből menne 3x8 ismétlés, 10-szer 3 ismétléseket teljesítek, azaz az "Erőt gyakorolni kell!" elvet alkalmazom. Hosszabb távon tervezem ezt, kíváncsi vagyok az eredményre. Időnként felmérem nagy súllyal az eredményt, másrészt a kézisúlyzós nyomást fogom tömegépítésre-megtartásra alkalmazni, azaz itt lesz a klasszikus testépítős 4x(8-12) ismétlés.
Minden sorozat után volt még 6 köteles húzódzkodás, a húzódzkodón simán átvetett kötéllel, azaz a kötél két vége kb. 10cm-re van ilyenkor egymástól.

A MetConos rész 15 sorozatban 30mp kétkezes swing a @40-nel (20 ismétlések), majd 40mp pihenő, amiben volt 3 köteles húzódzkodás is. A kötelet most befűztem a húzódzkodó rúdba, így a két vége olyan 70-80cm-re esett egymástól. Összesen kb. 300 swing + 45 húzódzkodás sikerült 17,5 perc alatt. Nagyon kemény volt, a vége felé bizony a húzódzkodások alig mentek. (De a swingek is)

Edzés végén az elmaradhatatlan Rolling Thunder tartás, bár ez addigra már szinte alig maradt: 45kg-mal tartottam 10mp-ket, ami egy ilyen edzés végén szerintem elég jó eredmény tőlem.

Mintaszerű edzés volt: Erő + MetCon + Fogáserő. Megint csak elégedetten jöttem ki a teremből. Tetszenek ezek a mostani edzések!

Nincsenek megjegyzések: