vasárnap, november 04, 2018

3-6-9

Tegnap sikeresen visszajöttünk, még 9 óra sem kellett hozzá (ebben egy bő félórás pihi is benne van Mosonnál). Köszönhető ez az ünnepnek, meg a szombatnak. Kicsi illetve közepes forgalom volt, sehol nem kerültünk dugóba, végig lehetett 130 km/h sebességgel jönni (kivéve az elkerülőket: Budapest, Bécs, Salzburg).
Ma délelőtt rendbe tettem az udvart levélügyileg, délután pedig edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 4x10x@32, 4x10x@40, összesen 80 lendítés, minimális pihikkel
  • Duplagolyós MP: 3x3x(@24-@24), (3, 6, 9)x(@32-@32)
  • Duplagolyós C&P: (3, 6, 9)x(@32-@32), minden ismétlés padlóról indítva
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 3x@20, 6x@12, 9, két sorozat, összesen 36 húzonc
  • Panel-Farmer (80 lépcső): 2xfel (kettesével) + fel-le (@32-@32), két sorozat, 10 perc meló
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú. lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A bevezető lendítések és a három felvezető @24-es minisorozat után két óriáslétrát végeztem. Az elsőben katonai nyomás, a másodikban padlóról indított után felvétel és nyomás volt. Ez utóbbi rendesen meglihegtetett. Húzódzkodás követte, itt is óriáslétra volt: ahogy emeltem az ismétlésszámot (azaz léptem feljebb a létrafokokban), úgy csökkentettem a terhelést.
Panel-farmerrel fejeztem be, itt 4 sima és 2 terheléses fel-le menet volt. Külön fogáserő kimaradt, mert még mindig sebes a jobb tenyerem a hét eleji nagyfejszés meló maradványaként.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: