csütörtök, november 22, 2018

Görner-lánc C&P véggel

Tartós hideg idő, a pár napja leesett hó büszkén tartja magát. Elég melós napok ezek, az összes ágyat szétszedtem illetve még szét fogom szedni takarítás céljából. Pár hét és itt a főszezon, amire itt mindenki - köztük persze mi is - vár.
A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 10x10x@40, összesen 100 ismétlés szűk 8 perc alatt
  • Görner-létra a végén C&P: 1G@20 + 1G@24 + 1G@28 + 1G@32 + 1G@36 + C&P (5-5)@40, 3 sorozatban, minden 10 percben kezdtem neki, összesen 15G + 15-15 C&P
  • Húzódzkodás forgó, vastag csövön: 5x5, összesen 25 húzonc
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A bevezető swingkupac most 10x10 ismétlés volt a @40-es golyóval. Aztán Görner-lánc: öt lépcsőben (minden golyóval 1G) jutottam fel a @40-es golyóig, amivel befejezésként 5-5 C&P volt. Egy ilyen menetelés kb. 7-8 perc (kis pihik voltak azért köztük). Összesen három ilyen láncot toltam, minden 10 percben kezdtem neki. Szépen le is főttem benne :-)
A végén (átöltözés után) 5 sorozat húzódzkodás és 2 sorozat lábemelés a kinti fagyban. Nem éreztem hidegnek, remélem nem is fáztam meg.
Tök jó kis pörgős edzés volt!

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: