csütörtök, november 08, 2018

Komplex és Goerner

Még mindig kellemes késő őszi idő, napközben 10-11 fok és napsütés. A tenyerem teljesen rendbe jött, így ma már volt egy kis fogáserő is:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • 50 ismétléses komplex: az alábbi feladatsor bal oldalon, majd kézcsere után jobb oldalon végrehajtva
    • 5 egykezes swing
    • 5 clean
    • 5 clean&press
    • 5 half snatch
    • 5 snatch
    • Első körben @20, másodikban @24, aztán @28 a használt golyó; egy teljes 50 ismétléses kör (bal-jobb kéz együtt) kb. szűk 3 percig tart
  • Görner-létra: 3x(1G@20 + 1G@24 + 1G@28 + 1G@32 + 1G@36), mini pihikkel az egyes golyók között, egy létra kb. 4 perc meló, összesen 15G
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 5, 3x5x@12, 5, összesen 25 húzonc
  • Panel-Farmer (80 lépcső): 2xfel (kettesével) + fel-le (@32-@32), két sorozat, 10 perc meló
  • Gripper: 2x(10-10)xCoC2
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A bevezető lendítések helyett ma egy összetett gyakorlatsort toltam le, amiben összesen 2x25=50 ismétlés van. Először a @20, majd kis pihi után a @24-es végül a @28-as golyót használtam. Egy menet cirka 4 perc folyamatos meló, hiszen a középen lévő kézcserénél nem tettem le a golyót. A @28-as golyó már akár egy edzőgyakorlatnak is beillik. @32-vel végrehajtva már egy normál edzés, @36 esetleg @40 esetén már komoly kihívás lenne. Sőt, ez utóbbival már lehet nem is menne letétel nélkül. De a mostani három golyó pont jó kis bemelegítés volt. Innen vettem az ötletet.
A főgyakorlat Görner-létra: @20, @24, @28, @32, @36 golyókkal egy-egy teljes láncszemet hajtottam végre (bal oldal snatch, mp, c&p, majd kézcsere és jobb oldalon ugyanez). Egy létra 4 perc volt, picit levegőztem a nagyobb golyók között :-). Összesen 3 létrát végeztem. Így egymás után - minimális pihenőkkel a golyók között - végrehajtva még esetleg a @40-es beférne, de nagyobb golyó már tutira nem :-)
5x5-ös húzódzkodással folytattam, majd súly nélküli lépcsőzés, végül a szokásos fogáserő és lábemelés.
Tök jó kis edzés volt!

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: