szerda, november 28, 2018

Duplás komplex

Ma napközben is végig fagypont alatt volt a hőmérséklet, a környező hegyek teljesen fehérek, sőt ma már lavina megelőző robbantást  is lehetett hallani. Délelőtt egy kis gallyazás volt soron, a parkolót szegélyező tiszafa sövény fölé nőtt bodza, orgona és egyéb cserjéket kellett megritkítani, hogy ne akadályozzák a sövény fejlődését.
Késő délutáni edzés (az utolsó itthoni, pénteken költözöm a terembe), ma a kis golyópárossal végrehajtott komplex következett:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek@40: 10, 12, 14, 16, 18, 20, összesen 90 lendítés
  • Duplagolyós komplex @24-@24:
    • 3 dupla snatch
    • 3 dupla mp
    • 3 dupla clean&press
    • 3 clean
    • Összesen 6 sorozat, ami 90 gyakorlatot tartalmazott
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10)x(@24-@24), összesen 60 gyakorlat
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A lendítésekben most nem 10x10 volt az adag, hanem lépcsőzetesen haladtam felfelé a 10 ismétléstől a záró 20-ig. Így 6 sorozatban 90 lendítés pörgött le. Jól meg is lihegtetett, hiszen 10 ismétléshez vagyok beállva, azt szoktam mindent bele módon végrehajtani. A végrehajtás dinamizmusa most is maradt, ezért a 20 már nagyon komoly terhelést adott. A lendítéseknél nagyon nem mindegy a végrehajtás mikéntje: lehet spórolósan és lehet brutál mód is. Én ez utóbbit szeretem, mert akkor nem kell túl sok belőle :-)
Hat sorozat komplex következett a két @24-es golyóval (összesen 90 gyakorlat), majd maradtam ennél a golyópárnál és a renegát evezést kapcsoltam össze a fekvőtámasszal. Ez ismét 60 gyakorlat, ezt tolta volna fel 90-re az edzés végén végrehajtott 30 húzódzkodás. Így lett volna összesen 3x90 gyakorlat. De a húzódzkodást kihagytam, mert jól lefőttem a kis intenzív edzésen, kint meg -3 fok volt, semmiképpen nem akartam egy megfázást kockáztatni egy kis húzódzkodásért cserébe. Ezen már semmi nem múlik, péntektől már nem kell ezen agyalnom, hiszen a teremben szabad a vásár.

Pénteken költözöm: @20, @24, @28, 2x@32, 2x@36 és @40 jön velem. Így az ottaniakkal együtt már @20-tól @36-ig mindenből lesz két golyóm, plusz a @40-es a végére. Nagyobb golyókat egyelőre nem viszek be, most nincsenek benne az programomban. Persze, lehet addig még meggondolom magam, végül is lendítéseknél, nyomásoknál még jól jöhet a @44 és a @48.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: